گناباد- فرماندار گناباد گفت: ۵۳ درصد از شرکت کنندگان در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد را زنان و ۴۷ درصد را مردان تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان گناباد با مشارکت ۶۳.۷ درصدی واجدان شرایط رتبه سوم استان خراسان رضوی را کسب کردند.

فرماندار گناباد با اشاره به مشارکت ۴۴ هزار و ۵۴۵ نفر در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد اظهار کرد: این تعداد شامل یک هزار و ۷۳۱ رأی باطله و ۴۲ هزار و ۷۸۲ رأی مأخوذه صحیح بود.

وی خاطرنشان کرد: در بین شرکت‌کنندگان و یا آرا مأخوذه صحیح در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناباد ۱۹ هزار و ۸۵۱ نفر به سعید جلیلی، ۱۴ هزار و ۸۸ نفر به مسعود پزشکیان، هشت هزار و ۵۰۱ نفر به محمد باقر قالیباف و ۳۴۲ نفر به حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رأی دادند.

نصیری یادآور شد: نمایندگان نامزدها و ستادهای ۲ نامزد انتخاباتی راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند درخواست خود را به ستاد انتخابات گناباد ارائه دهند.