بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های مرزبانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فراجا اظهار کرد: هفته فراجا فرصتی مناسب برای نمایش اقتدار پلیس و مرزبانی است و دستیابی به پلیس مؤمن، متعهد، حرفه ای، کارآمد، هوشمند و مجهز به دانش و فن آوری های روز هدف اساسی فرماندهی انتظامی و مرزبانی است.

وی تصریح کرد: هفته فراجا بستری مناسب برای نمایش دستاوردها و مأموریت‌های نیروی انتظامی است و توجه به امر آموزش و اطلاع رسانی در اولویت برنامه‌های این هفته قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه نقش رسانه در جلب مشارکت عمومی و ایجاد امنیت بسیار حیاتی است، فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ارائه گزارش، عملکرد و مأموریت‌های پلیس به مردم، منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

خسروی با بیان اینکه هفته ناجا ویترین اقدامات و فعالیت‌های مرزبانی است، گفت: خدمات شایسته و ارزنده مرزبانی در جهت برقراری نظم و امنیت در مرزها بر کسی پوشیده نیست.

وی نهادینه سازی ارزش‌های اسلامی را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته انتظامی عنوان و اضافه کرد: استیفای حقوق مرزنشینان و همچنین احترام به قانون نیز از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فراجا است.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر نیز در این نشست برنامه‌های هفته فراجا را تشریح کرد.