دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار و مردم از اقوام و مذاهب مختلف با اتحاد پای صندوق های رای حاضر شدند و صفوف طولانی در شعب رای گیری تا ساعات پایانی شب ادامه داشت.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: سرانجام بعد از برگزاری دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کشیده شدن انتخابات به دور دوم، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ تیر ماه آخرین مرحله از فرایند مشخص شدن منتخب مردم آغاز شد.

از ساعت‌ها قبل از آغاز فرایند رأی گیری مردم در شهرها و روستاهای مختلف کشور از پیر و جوان و اقوام، مذاهب مختلف در پای صندوق‌ها رأی دور هم جمع شده‌اند تا ثابت کنند ایرانی‌ها در روزهای مهم گرد هم جمع می‌شوند و مانند همیشه آگاه و مصمم منتخب اصلح را برمی گزینند.

در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب، کسب اکثریت نسبی آرا است و کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد یعنی «متولدین روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن» می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند در انتخابات شرکت کنند.

هزاران شعبه اخذ رأی هم اکنون شاهد حضور گسترده و حماسی مردم است که بار دیگر با اتحاد خود، دشمن را نا امید کنند. در زیر اخبار مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده می‌کنید.