مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: قدرشناسی مردم مشگین‌شهر از رئیس جمهور شهید با حضور گسترده و با صلابت در پای صندوق‌های رأی معنا و مفهوم حقیقی پیدا می‌کند.

شهرام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مجاهدت و حماسه‌ای که مردم کشورمان و مشگین‌شهر در این ۲ هفته خلق کردند در تاریخ بی‌نظیر و به یادگار خواهد ماند چرا که از اولین ساعات رأی‌گیری نیز حضور گسترده اهالی این شهرستان را در نمایش اقتدار نظام شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: مشگین‌شهر به عنوان بزرگترین شهرستان بعد از مرکز استان از لحاظ وسعت و جمعیت نصاب مشارکت بالایی را در دوره قبل ثبت کرد و این دوره نیز با تدارک ۱۹۹ شعبه اخذ رأی سعی می‌کنیم تا در همه جغرافیای این شهرستان آرای مردم را جمع‌آوری کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: همکاران ما در قالب شعبات سیار در مناطق ییلاقی سبلان حاضر شدند تا از عشایر ایل شاهسون آرا را جمع‌آوری و نسبت به شمارش آن اقدام کنند.

محمدی افزود: موج اول رأی‌گیری در نوبت صبح انجام شد و موج دوم نیز عصر رقم خواهد خورد که میزان مشارکت مردم بالا بوده و این نشان از اقتدار نظام است.

وی فعالیت سه هزار نفر را در قالب نیروهای اجرایی، نظارتی، پشتیبانی و انتظامی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نیروها با آگاهی و بصیرت کامل از آرای مردم صیانت می‌کنند و امیدواریم میزان مشارکت مردم مشگین‌شهر نسبت به مرحله اول ارتقا یافته و در سطح ملی جایگاه بهتری را به دست آوریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر ۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم برای ما ارزشمند و عزیز هستند و قطعاً هر نامزدی که آرای بیشتری را کسب کند، رئیس جمهور منتخب خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد رئیس جمهور منتخب را در انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها کمک کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر قدرشناسی مردم مشگین‌شهر را از رئیس جمهور شهید، حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: رئیس جمهور شهید در سه سال مسئولیت خطیر ریاست جمهوری در این شهرستان منشأ خیر و برکت بوده و مردم برای قدرشناسی از این مجاهد نستوه در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند تا ارادت خود را به شهید جمهور نشان دهند.