مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: ۴۳۳ دوره آموزشی در شعبه‌های استانی مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۴۳۳ دوره آموزشی با حضور ۶۱ هزار و ۷۴۷ نفر در شعبه‌های استانی مرکز آموزش‌های علمی و کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

وی افزود: درصد موفقیت استان‌هایی همچون فارس، کرمان، تهران، یزد، کرمانشاه، آذربایجان غربی، اردبیل و کاشان در برگزاری این دوره‌ها بالاتر بوده است.

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: مهارت ارتباط موثر، جهاد تبیین، روش جذب به نماز و مسجد، عفاف و حجاب، مهارت‌های تبلیغی کودک و نوجوان، انتخابات، نقد وهابیت، روش بیان احکام، کلاس داری، روش خطابه، روش تبلیغ نوجوان و مهارت پاسخگویی به سئوالات و شبهات از مهم‌ترین موضوعات برگزاری این دوره‌های کاربردی و مهارتی بوده است.

حجت‌الاسلام زنگویی در خصوص نحوه ارتباط این مرکز با مراکز حوزوی اظهار کرد: با همه بخش‌های ستادی و صفی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ارتباط داریم و برای آنها دوره‌های کاربردی و مهارتی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در مورد تعامل با نهادهای حوزوی برون سازمانی هم ارتباط کاری خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه الزهرا و... داریم.