اهواز _ مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول گفت: دومین دوره کارگاه توانمندسازی سرود ویژه مربیان در شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهدویان پور شامگاه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: این دوره آموزشی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول و با همراهی و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دزفول، مؤسسه فرهنگی ثارالله، مؤسسه فرهنگی هنری نسل ایستاده تا ظهور برگزار شد.

وی افزود: اولین دوره مقدماتی در بهمن ماه سال گذشته و دوره پیشرفته نیز در چهاردهم و پانزدهم تیرماه در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار شد.

مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی دزفول ادامه داد: استاد افشین کردستانی تدریس این دوره آموزشی را بر عهده داشت و نقش تربیتی سرود، مبانی موسیقی، صداسازی، تشکیل گروه و عضوگیری و ملزومات و ملاحظات زمان اجرا از موضوعات آموزشی مطرح شده در این کارگاه به شمار می‌آمد.

مهدویان پور همچنین هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی مربیان برای تولید آثار فاخر عنوان و تصریح کرد: به لطف خداوند این دوره با استقبال خوب گروه‌های سرود مواجه شد و در ماه‌های آینده نیز برنامه‌ای جهت تولید اثر به صورت گروهی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا شد.