معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در حال حاضر بیش از هزار و ۳۰۰ تشکل در قرارگاه‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران فعال هستند.

حجت‌الاسلام آرش رجبی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اجرای طرح تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین و بنیادی‌ترین طرح‌های اداره کل مطالعات و مهندسی فرهنگی دانست که بر اساس سیاست‌ها و اهداف برنامه ۵ ساله و سند چشم انداز حوزه‌های علمیه خواهران اجرا شده است.

وی گفت: قرارگاه فرهنگی مهم‌ترین سازه‌ای است که می‌تواند برای هماهنگ‌سازی ظرفیت‌های فرهنگی تبلیغی یا ظرفیت سازی فرهنگی تبلیغی در محله‌ها و مناطق مختلف سراسر کشور برنامه‌ریزی کند.

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ذیل این قرارگاه‌های فرهنگی بیش از ۱۳۰۰ تشکل در سراسر کشور فعال هستند.

حجت‌الاسلام رجبی طرح اعزام مبلغ، بهینه سازی طرح امین، طرح کوثر امین و... را از دیگر طرح‌های اداره کل مطالعات و مهندسی فرهنگی ذکر کرد.

وی یکی دیگر از بنیادی‌ترین طرح‌های این اداره کل را طرح تدوین اطلس فرهنگی ذکر کرد و افزود: مطالعات مقدماتی و پایه‌ای این طرح انجام شده و طرح مقدماتی آن آماده شده و برای تصویب ارائه شده است.