شیراز - مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری اردوی استانی نوجوان آوینی به مدت سه روز در شیراز گفت: پس از این اردو نوآوینی‌های استان فارس راوی پیشرفت ایران اسلامی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع شامگاه یکشنبه گفت: نو آوین حرکتی نو از سوی بنیاد ملی نوجوانان و سازمان تبلیغات اسلامی است که با هدف تربیت آوینی در عصر نو و استفاده از راهبردهای جدید و ابزارهای نوین و بستر رسانه در تبلیغات مفاهیمی دینی و ارزشی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس نیز در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: در همین راستا اردوی استانی نوجوان آوینی (نو آوین) در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است و اردوی استانی نوجوان آوینی به صورتی جذاب و خلاقانه با حضور اساتید متخصص و کاربلد همراه با جایزه ویژه و ارائه گواهینامه رسمی عضویت در تشکل نوآوین با محوریت راویان پیشرفت برپا شده است.

به گفته وی این اردوی سه روزه مخصوص پسران هنرمند دهه هشتادی است و دوره آموزشی این فصل آن شامل عناوینی چون کارگردانی تصویربرداری و سناریو نویسی است.

قانع در پایان گفت: سناریونویسی و روایت‌گری، سواد رسانه‌ای، تکنیک‌های تصویر برداری، کارگاه آموزشی، بازی و سرگرمی، ورزش صبحگاهی، تدوین و کارگردانی، تفکر نقاد، بازدید از حرم، استخر، بوم‌نویسی، نماز و هیئت و شام، نقد انیمیشن و عملیات از جمله بخش‌های این اردوی سه روزه است.