شهرکرد-رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه وجود دارد، شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری امروز در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همکاری مدیریت شهری با دستگاه‌های قضائی استان در سال‌های اخیر خوب بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد یادآور شد: تعامل خوبی بین مدیریت شهری و دستگاه قضائی و سازمان‌های تابعه وجود دارد، شهرکرد مرکز تعاملات استان چهارمحال و بختیاری می‌باشد و می‌طلبد اقداماتی در خصوص بازگشایی کمربندی‌ها، خیابان‌ها و معابر انجام شود.

حیدری در ادامه افزود: برخی ادارات با مدیریت شهری برای بازگشایی معابر همکاری ندارند، از جمله علوم پزشکی، بنیاد شهید و … که می‌طلبد با همکاری سایر دستگاه‌های دولتی، مرکز استان توسعه یابد.

تلاش‌های زیادی برای بازسازی شهر انجام شده است

ماشاالله ایزدی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست اظهار کرد: تلاش ما در مجموعه مدیریت شهری آن است تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای بازسازی شهر انجام شده است، بیان داشت: تعامل با برخی دستگاه‌های اجرایی خوب می‌باشد اما متأسفانه هم افزایی با برخی دستگاه‌ها وجود ندارد و کار با تأخیر انجام می‌شود، روحیه جهادی و انقلابی وجود ندارد تا کار به موقع انجام شود؛ مسکن و شهرسازی باید به پویایی شهر کمک کند و همچنین حمایت دستگاه قضائی در جهت توسعه و تعامل شهری مؤثر است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد مطرح کرد: فضای رسانه در ایجاد امید، هم دلی و وحدت مؤثر می‌باشد تا بتوانیم در جهت تحقق شعار سال و دغدغه‌ای که شهید جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی داشتند برای جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی در ادامه افزود: باید این نگاه را از ذهن مردم پاک کنیم که چهارمحال و بختیاری همانند دیگر استان‌ها رشد نمی‌کند، ما می‌توانیم با هم افزایی دیگر دستگاه‌های دولتی به نتیجه مطلوب برسیم.

مسکن و شهرسازی باید با مدیریت شهری همراه باشد

فاطمه بیگی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این نشست اظهار کرد: مسکن و شهرسازی باید با مدیریت شهری همراه باشد و کمربندی ۱۵ خرداد را دریابیم، مردم در مطالبه‌گری‌ها واقعاً از عدم بازگشایی کمربندی ۱۵ خرداد بعد از سال‌ها خسته شده‌اند.

وی اذعان داشت: می‌طلبد شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با مدیریت‌شهری بهتر همکاری کند، شهر زیبنده حال مردم نیست و بخشی از روشنایی معابر و پارک‌ها در سطح شهر با شهرداری و بخشی با اداره برق می‌باشد.