کرمان- معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: تعداد ۱۸۲حقوقدان، ۹۳مصلح و میانجی گر در ۹۶ مسجد حاضر و نسبت به ارائه مشاوره حقوقی اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، طرح حضور حقوقدانان در مساجد در دهه اول تیرماه در سراسر استان کرمان اجرا شد.

وی افزود: این طرح به همت معاونت اجتماعی در شهرستان‌های زرند، رودبار، سیرجان، راور، ساردوئیه، کوهبنان، بروات، ارزوئیه، انار، جیرفت، کهنوج و رفسنجان اجرا شده است.

قویدل ادامه داد: همچنین اجرای طرح حضور حقوقدانان در مساجد در ماهان، بافت، ریگان، شهربابک، جازموریان، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، بردسیر، رابر و بم انجام شد.

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: تعداد ۱۸۲ حقوقدان، ۹۳ مصلح و میانجی گر در ۹۶ مسجد حاضر و نسبت به ارائه مشاوره حقوقی اقدام کردند.

قویدل افزود: این طرح به مناسبت هفته قوه قضائیه اجرا و تعداد هزار و ۱۵۱ نمازگزار از خدمت مشاوره‌ای رایگان استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های سیرجان، زرند، کرمان، جیرفت، جازموریان، ماهان، بروات و انار بیشترین مشاوره را در این زمینه داشته‌اند.

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در پایان گفت: تلاش می‌کنیم این طرح به صورت فصلی و دوره‌ای کماکان در سطح استان اجرا و در جهت ارتقا آگاهی حقوقی مردم گامی مؤثر برداریم.