معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه اعضای کارگروه ستاد اربعین این‌نهاد فرهنگی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه اعضای کارگروه ستاد اربعین کانون پرورش فکری را معرفی کرد.

فلاح در حکمی فروهر معدنی را به عنوان رئیس ستاد محرم و اربعین و روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست را به عنوان دبیر اجرایی ستاد محرم و اربعین کانون پرورش فکری منصوب کرد.

وی محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل حوزه مدیرعامل روابط عمومی و امور بین‌الملل، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش، مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، لیلا شویدی مسئول تماشاخانه‌های سیار معاونت تولید، و حسنیه بیضا کارشناس نظارت بر امور فرهنگی مراکز فرهنگی و هنری کانون را به عنوان «اعضای کارگروه ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» منصوب کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این احکام به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند این افراد اشاره و نوشته است؛

توجه به ارزش‌ها و مفاهیم والای اربعین به عنوان یک جریان هویت‌ساز فرهنگی در کنار شناخت و ترویج سیره تربیتی امام حسین (ع) از اهداف ستاد محرم و اربعین است که یکی از دستاوردهای آن مودت و نزدیک شدن قلب نسل‌های آینده جهان اسلام می‌باشد.

فلاح در پایان این احکام اظهار امیدواری کرده است: امید است با عنایت خداوند منان زیر سایه حضرت مهدی (عج) با همفکری و همدلی مدیران کل محترم استان‌ها در راستای توسعه و تعمیق محرم و اربعین حسینی در بین کودکان و نوجوانان موفق و موید باشید.