اهواز - امام جمعه خرمشهر گفت: جاده‌های خرمشهر دارای نقص و نا ایمن هستند برای نمونه در جاده امام رضا، جاده امام صادق و مسیر شلمچه ناایمنی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: یکی از اهداف امام حسین (ع) ظلم ستیزی بود و امام حسین این را از ما می‌خواهد که ظلم ستیز باشیم و ظالم را بشناسیم.

وی افزود: امروز شاهد بزرگترین ظلمِ آشکار در غزه هستیم، همه باید فریاد بزنیم به ویژه ما دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) چرا که یزید زمان ما امروز آمریکا است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان تا امروز بهترین عملکرد را داشته است.

حجت الاسلام عادل پور ضمن تبریک به مسعود پزشکیان به عنوان ریاست جمهوری بیان کرد: رقابت‌ها تمام شد و امروز پزشکیان رئیس جمهور کشورمان است و همه باید در کنار وی باشیم و کشور را آباد کنیم.

وی تاکید کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند تا انتخابات در کشور را با جنگ ترکیبی تحریم کنند اما جمهوری اسلامی به این جنگ غلبه کرد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: جاده‌های خرمشهر دارای نقص و ناایمنی هستند، در جاده امام رضا، جاده امام صادق و مسیر شلمچه ناایمنی را شاهد هستیم، ورودی‌های جاده‌ها و شهر نیاز به روشنایی دارد.