تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

اصفهان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از تداوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی، دستگیری و جمع آوری ۲۰۸ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای نهمین مرحله از طرح آرامش خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهمین مرحله از طرح آرامش در شهر با محوریت طرح ارتقا امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و عادی و با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح نقاط شناسایی شده اجرایی شد.

وی گفت: در این راستا مأموران با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در عملیات‌هایی جداگانه موفق شدند ۸ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و مقدار ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر و عادی را از سطح محلات، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها جمع آوری و برای سیر مراحل درمانی به مراکز بازپروری تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر، حضور معتادان متجاهر و ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان با تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.