به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه قاسمی در یادداشتی با استناد به کلام امیرالمؤمنین امام علی (ع) که به فرزند خود امام حسن مجتبی (ع) میفرمایند که ای فرزندم من تاریخ را بهگونهای خواندهام که گویی با پیشینیان زندگی کردهام؛ نوشت: دلیل این تأکید امام علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) این است که مطالعه تاریخ درسآموز و عبرتآموز بوده و موجب بصیرت میشود و نسلی که بصیرت داشته باشد در پناه تربیت، بصیرت و ولایتمداری هرگز اشتباهات امتهای پیشین را تکرار نمیکند.
تمام کسانی که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند ناپاک زاده بودند
رسول خدا صلواتاللهعلیه وآله میفرمایند که اهلبیت علیهمالسلام و ائمه معصوم را جز فرزند زنا و ناپاک زاده به شهادت نمیرساند؛ تاریخ نیز در طول زمان بهترین شاهد برای این کلام نورانی بوده است و تاریخ گواهی میدهد که در ماجرای کربلا یزید، ابن مرجانه، عمر سعد، شمر و تمام کسانی که بر پیکر امام حسین (ع) در روز عاشورا اسب دواندند، بر امام آب بستند و اهلبیت امام حسین (ع) را به اسارت بردند فرزندان زنا و ناپاک زاده بودند و دلیل اینکه تمام اشقیای دشت کربلا به نام مادرانشان خوانده میشوند از سوی حضرت زینب سلاماللهعلیها و امام سجاد (ع) نیز همین مطلب است.
چرا که باوجوداینکه عمر سعد و شمر روزی در لشکر امام علی (ع) بودند؛ ولی حتی محیط پاک نتوانست مانع از بروز وراثت شده و متأسفانه این ناپاک زادگی دامنگیر آنها شد و به خاطر منافع مادی و شهوات خود صحنه عاشورا را خلق کردند و به بدترین شکل ممکن امام حسین (ع) را به شهادت رساندند.
کینه یزیدیان و امویان با امام حسین ریشه در تاریخ قبل از اسلام دارد
در تاریخ قبل از اسلام هاشم جد رسول خدا صلیالله علیه و آله که یکتاپرست و پرچمدار، کلیددار و سقای مکه و بیتالله بود با اخلاق حسنه و منش رفتاری که داشت محبوب دلهای مردم مکه بود و مردم مکه و حجاج بسیار برای هاشم احترام و ارزش قائل بودند؛ اما امیه جد معاویه که برادرزاده هاشم هم بود زمانی که این جایگاه را دید حسادت کرد و نزد هاشم آمد و به او گفت تو چرا باید در مکه این همه جایگاه و مقام داشته باشی این درست نیست باید تو و من نزد بزرگان مکه رفته و طرح خود را برای اداره مکه و کعبه برای بزرگان مطرح کنیم و بزرگان هر طرح را که پذیرفتند او متولی امور کعبه شده و دیگری باید مکه را برای ۱۰ سال ترک کند هاشم هرچه برای امیه توضیح داد که این جایگاه را مردم به او دادهاند و او خودش به زور که این جایگاه را غصب نکرده است، امیه نپذیرفت و سخن و خواسته خود را تکرار کرد و هاشم را مجبور به این رقابت کرد حضرت هاشم علیهالسلام بهناچار پذیرفت و نزد بزرگان مکه رفتند و بزرگان مکه باتوجهبه منش اخلاقی و رفتاری حضرت هاشم علیهالسلام دوباره طرح ایشان را تأیید کرده و سخن مردم را تأیید کردند و این گونه بهناچار امیه مجبور به ترک مکه شد.
از اینجا بود که امیه و خاندانش منجمله ابوسفیان و معاویه کینه هاشمیان و خاندان هاشم را به دل گرفتند.
امیه زمانی که بهطرف شام رفت و مکه را ترک کرد در شام برای اینکه به خواستههای خود برسد یکتاپرستی را به شیوه دیگری به مردم شام عرضه کرد، رسوم غلط جاهلی را در میان آنها رواج داد، اختلاط زن و مرد را آزاد کرد و تا توانست مراکز فساد و فحشاء در شام گسترد و تا توانست از فرزندان و خاندان هاشم بدگویی کرد و ابوسفیان، معاویه و یزید نیز همین سنت را ادامه دادند تا جایی که مردم شام زمانی که خبر شهادت امیرالمؤمنین امام علی علیهالسلام را شنیدند با تعجب گفتند مگر علی نماز هم میخواند.
امیه اسلام را بر عکس به مردم شام عرضه کرد و با تبلیغ گسترده علیه خاندان هاشم و رسول خدا صلواتاللهعلیه و آله با ترویج بیحجابی، بیعفتی و بیحیایی بستر خَلق کربلا را فراهم کرد.
هرچند معاویه تا زمانی که زنده بود برای حفظ سلطنت به ظاهر اسلامی خود تلاش کرد با امام حسین علیه السلام وارد نبرد نشود و به یزید نیز توصیه و وصیت کرد با امام حسین (ع) وارد جنگ نشود؛ اما ازآنجاییکه یزید فرزند ناپاک زادهای بود در کمتر از ۴ ماه با امام حسین علیهالسلام وارد نبرد شد ابتدا با دستور به والی مدینه امام حسین علیهالسلام را مجبور به ترک مدینه کرد؛ سپس زمانی که امام حسین علیهالسلام پناهنده کعبه شدند به سربازانش دستور داد که حتی در لباس احرام امام حسین علیهالسلام را در خانه خدا به شهادت برسانند و امام حسین علیهالسلام را مجبور کرد که حج را ناتمام بگذارند و مکه را ترک کنند؛ امام حسین علیهالسلام چون امکان بازگشت به مدینه و ماندن در مکه را نداشتند با دعوت مردم کوفه بهناچار به سوی کوفه رهسپار شدند که یزید و دیگر ناپاک زادگان و زنا زادگان نتوانستند در مقابل شهوات خود مقاومت کنند و امام حسین علیه السلام را در صحرای کربلا محاصره کرده و آب به روی امام بستند و تنها کسی که از سپاه دشمن به امام حسین علیه السلام پیوست حر بود. حر بن یزید ریاحی چون ادب بندگی و حرمت امام حسین علیه السلام را حفظ کرد و فرزند حلالزاده بود در امتحان بزرگ قبول شد و ادب و ذات پاک و مادر بزرگوار موجب نجات او از آتش جهنم شد و در رکاب امام حسین علیه السلام به مقام شهادت نائل شد.
بر اساس آنچه بیان شد تا به اینجا تاریخ گواهی میدهد که نفسپرستی، ناپاک زادگی و لقمه حرام مهمترین دلایلی بود که ۱۳ هزار نفر در مقابل ۷۲ نفر قرار گرفتند و با لبتشنه فرزند پیامبر خود را به بدترین شکل ممکن به شهادت رساندند.
یهود صهیونیست بهخوبی از مباحث ظهور و عصر آخرالزمان و آخرین موعود خبر دارد یهودی که با ثروت خود در پناه سرمایهداری لیبرالیستی در جامعه آمریکا به عنوان کدخدا قرنها بر بشریت حکومت کرده است امروز زمانی که عظمت انقلاب اسلامی که نشئتگرفته از واقعه عاشورا و قیام امام حسین علیهالسلام است طاقت این همه شکوه و عظمت را نداشته و از گسترش قرآن و فرهنگ اسلامی در میان جوانان خود بسیار هراسان است و ازآنجاییکه ماهیت نظام یکپارچه جهانی خود را در خطر دیده است همچون سایر طاغوتها و فراعنه در طول تاریخ ضمن سرکوب مظلومان، مستضعفان و آزادگان جهان با استفاده از ابزار تبلیغ که در تاریخ همیشه سلاح طاغوتها بوده است امروز به بهانه شعار زن زندگی آزادی ضمن اینکه میخواهد کانون خانواده را نابود کرده، از تولد نسل و ازدیاد جمعیت پاک جلوگیری کند میخواهد به بهانه حمایت از زن مسلمان با بی حجابی بهمرور عفت و حیای زن مسلمان را نیز از او سلب کند.
وقتی کانون خانواده و چارچوبهای دینی در جامعه از بین رفت در نتیجه روابط افسارگسیخته موجب تولد فرزندان ناپاک و زنازاده خواهد شد، فرزندانی که حتی با محیطهای پاک نمیتوان وجودشان را از شرارت خالی کرد.
به عبارت دقیقتر صهیونیسم جهانی میخواهد همانطور که جوامع غربی را با تولد فرزندان ناپاک و زنازاده و خارج از چارچوب ازدواج مطیع اوامر شیطانی خود کرده و به دنبال افزایش سلطهگری بر بشریت است میخواهد همین معضل را در کشورهای اسلامی ترویج کند تا بهاینترتیب مباحث دینی کمرنگ شود و در این صورت نهتنها جامعه اسلامی به ظهور و بسترسازی برای ظهور نخواهد رسید؛ بلکه تاریخ تکرار خواهد شد و انسانهای ناپاک و زنازاده به خاطر منافع خود حتی مقابل امامزمان (عج) قرار خواهند گرفت و دوباره کربلا در تاریخ تکرار خواهد شد و کسی برای یاری امامزمان (عج) باقی نخواهد ماند و کربلا دوباره تکرار خواهد شد.
حضرت امام خمینی میفرمایند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است حال بر اساس آنچه بیان شد پرسش مهم از زنان ایران اسلامی این است که چگونه زنی که مدافع عاشورا و قیام حسینی است میتواند در کارزار شعار زن زندگی آزادی قرار گرفته و با رعایت نکردن آداب حجاب که مقدمه حفظ عفت و حیا است بگوید من حسینی هستم؟ زن حسینی با مطالعه تاریخ میفهمد که برای یاری امام خویش باید مادر نسلی پاک باشد نه اینکه با دوستیهای بیقیدوبند خیابانی خدای نکرده مروج نسلی ناپاک شود و فرزندان ناپاک میتوانند خود یکی از علل تکرار ماجرای کربلا در دوران معاصر باشند.
زن مسلمان و حسینی از خود باید بپرسد که چگونه هلند که کشوری است که به خیابان رد لایت و مراکز قانونی فحشاء و فساد اخلاقی و تجارت قانونی و به توریسم جنسی مشهور است چگونه سنگ زنان ایرانی را به سینه میزند درحالیکه با امثال خیابان رد لایت و مراکز این چنینی بهنوعی در حال گسترش کنترل نشده بردهداری مدرن کودکان، دختران و زنان جوان است.
چگونه غرب نگران زن عاشورایی است درحالیکه در ماجرای فلسطین، بوسنی و هرزگوین و بردگی سیاهپوستان در قاره آفریقا به زنان و کودکان رحم نکرد و بدترین جنایتها را در تاریخ مرتکب شد حتی ماجرای تعرض به زنان مسلمان هرزگوین و تولد فرزندان نامشروع برای حذف اسلام از این منطقه اروپایی بهخوبی گویای این مطلب است که هدف غرب از داعیه داری در شعار زن، زندگی و آزادی فقط یک چیز است و آن هم استثمار زن مسلمان با بیحجابی و از آن طرف با ازبینبردن کانون خانواده زمینهساز تولد فرزندان ناپاک و زنازاده شده که گسترش نسل ناپاک به معنای ازبینرفتن حیات تمدنی یک جامعه است.
اگر میخواهیم عاشورا را به نقطه مطلوب رسانده و جامعه جهانی را به جامعه منتظر تبدیل کنیم باید برای همیشه خط بطلانی بر شعار زن زندگی آزادی کشیده و با بصیرت به پشت پرده این شعار دقت کرده و بدانیم آزادی زن مسلمان در عفت، حیای اوست و حیا و حجاب مقدمه حفظ کرامت است.
زن، متولی تربیت نسلها است و با تولد فرزندان پاک و حلالخور بهیقین نهضت عاشورا ادامه پیدا خواهد کرد و خون امام حسین علیهالسلام و دیگر شهدا به ثمر نشسته و این همه ایثار و از خودگذشتگی و ذبح عظیم و امتحان بزرگ حضرت زهرا سلامالله علیها و ایثار ایشان بینتیجه نخواهد ماند.
ما با مقابله با شعار زن زندگی آزادی و حفظ حیای فاطمی به عنوان فرماندهان سپاه حضرت مهدی علیهالسلام مربی نسل ظهور خواهیم شد و امت جهانی تمدن عصر امت امامت را تحقق خواهیم بخشید.