جشنواره راسان از تاریخ ۱۸ تیر ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد؛ پس تا قبل از اینکه دیر شود شانس خود را برای برنده شدن جوایز آن امتحان کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جشنواره «برنده هوشمند راسان باش» یکی از جشنواره‌ها در سال ۱۴۰۳ است. گروه صنعتی راسان که با شعار «همراه سرد و گرم زندگی» هم شناخته می‌شود، در یک اقدامی جذاب شروع به برگزاری جشنواره‌ای کرده است که در طول آن، هر ۲ هفته یک‌بار جوایزی در قالب گجت‌های هوشمند به برندگان اعطا می‌کند؛ جایزه بزرگ این جشنواره هم ۱۰۰ میلیون تومان است که در قرعه‌کشی نهایی به یک برنده اهدا می‌شود.

نکته جالب‌تر از جوایز، نحوه شرکت در این قرعه‌کشی است؛ مراجعه به مکان‌های مخصوص و اسکن QR کد برای افزایش میزان شانس، یادآور فیلم‌های ماجراجویی است که در آن افراد مختلفی به دنبال گنج بودند!

اما چگونه باید در این جشنواره شرکت کرد؟ در قسمت بعد به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

شرکت در جشنواره «برنده هوشمند راسان باش»

ابتدا به صفحه جشنواره راسان مراجعه و اطلاعات لازم را در فرم مخصوص وارد کنید. سپس باید به لوکیشن یکی از فروشگاه‌های راسان بروید که در این صفحه اسامی و آدرس آن‌ها نمایش پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که لازم نیست از فروشگاه خریدی داشته باشید، بلکه تنها با اسکن QR کد ثبت‌شده روی «در فروشگاه» امتیاز شرکت در قرعه‌کشی را دریافت خواهید کرد.

این ۱ امتیاز به معنی کد تخفیف ۵ درصدی برای خرید محصولات رسان، شانس شرکت در قرعه‌کشی کالاهای هوشمند هر دو هفته یکبار و شانس شرکت در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی پایانی است.

جشنواره راسان از تاریخ ۱۸ تیر ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد؛ پس تا قبل از اینکه دیر شود شانس خود را برای برنده شدن جوایز آن امتحان کنید.

جایزه بدون قرعه‌کشی

کد تخفیف ۵ درصدی برای خریدهای بالای ۲ میلیون توما از محصولات راسان

جوایز قرعه‌کشی دوهفته یکبار

عینک آفتابی هوشمند

هندزفری بلوتوثی

ماشین اصلاح موی سر

ترازوی هوشمند

ساعت هوشمند

اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل

دستبند سلامتی هوشمند

هدفون بلوتوثی

کاغذ دیجیتال

فلاسک هوشمند

جایزه بزرگ قرعه‌کشی نهایی

۱۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی برای یک برنده خوش شانس

معرفی برگزارکننده جشنواره «برنده هوشمند راسان باش»

گروه صنعتی راسان فعالیت خود در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمان را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد. ارتقای سطح کیفی تولیدات ملی در زمینه شیرآلات ساختمانی، همواره یکی از اهداف جدی این شرکت بوده که با همت متخصصان جوان و استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا تحقق یافته است.

گروه صنعتی راسان در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ساختمانی در ایران و منطقه به شمار می‌رود که با ارائه فناوری «واقعیت افزوده»، گامی بلند و مؤثر در زمینه پیوند صنعت خود با دنیای دیجیتال برقرار کرد.

شما می‌توانید با گوشی همراه خود به وب‌سایت راسان رفته و در قسمت «واقعیت افزوده» محصول انتخابی خود را در مکان موردنظر قرار دهید تا همخوانی محصول را با فضای خانه خود بررسی کنید.

جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی راسان در انتظار ماجراجوترین‌ها

قرعه‌کشی و اهدای جوایز یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که برندهای مختلف در حال اجرای آن هستند. جشنواره «برنده هوشمند راسان باش» با تفاوت قابل‌توجهی، یکی از جذاب‌ترین کمپین‌ها تا به اینجای سال است.

در این مطلب نحوه شرکت در این جشنواره و جوایز آن را بررسی و برند راسان را معرفی کردیم. امیدواریم شما برنده جایزه نهایی این مسابقه باشید!

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.