مشهد- فرماندار مشهد در خصوص انتقادات زائران نسبت به پارکینگ‌ها در دهه پایانی صفر گفت: امسال در رینگ دوم حرم مطهر پارکینگ ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در خصوص تمهیدات فرمانداری مشهد در اربعین و دهه پایانی صفر، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که همه سال در مشهد از قدیم الایام در مورد آن برنامه ریزی می‌کنیم محرم و صفر و به ویژه دهه پایانی صفر است.

فرماندار مشهد بیان کرد: در دهه پایانی صفر که زائران از مشهد به کربلا و پایان صفر نیز زائران به مشهد مشرف می‌شوند در همین راستا قرارگاه خدمات سفر فعال است و به طور منظم هر ۱۰ روز جلسه‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم زمینه بسیار خوبی در همه بخش‌ها ایجاد کنیم به ویژه که اربعین و دهه پایانی صفر در ایام تابستان است میزبان زائران بیشتری خواهیم بود.

وی گفت: تدابیر ویژه‌ای در حوزه‌های بازار، حمل و نقل، ایمنی، بهداشت، موکب‌ها و … پیش‌بینی کرده‌ایم که ۱۴ کمیته در این حوزه فعالیت می‌کنند و سایر اطلاعات و آمار متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوری در خصوص انتقادات زائران نسبت به پارکینگ‌ها در دهه پایانی صفر، گفت: انتقادات زائران نسبت به محدودیت‌هاست و در محرم و صفر چاره‌ای جز محدودیت‌ها وجود ندارد، اما امسال در رینگ دوم حرم مطهر نیز پارکینگ ایجاد خواهیم کرد.