نخستین جشنواره جماران باهدف شناسایی و معرفی حلقه‌های میانی برتر در موضوعات فرهنگی برگزار و از میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جماران ۴ الگو با موضوعات قرآنی انتخاب شد .

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره جماران باهدف شناسایی و معرفی حلقه‌های میانی برتر در موضوعات فرهنگی مختلف که علاوه بر کنشگری قابلیت الگوپذیری را هم دارند در سالن همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

لازم به ذکر است از میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جماران ۴ الگو با موضوعات قرآنی انتخاب شد که از اعضا و مدیران جامعه قرآنی عصر در استان‌های چهارمحال و بختیاری و فارس هستند.

مجید رحمانی از شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری، منیژه طاهری از محله منظریه شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری، خانم مصلح از شهرستان جهرم استان فارس و خانم اکبرزاده از شهرستان خفر استان فارس در میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جماران مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است جشنواره جماران مکانیزم و سازوکاری در راستای فرمایشات رهبری در ۱ خرداد ۱۳۹۸ در مورد چگونگی حرکت جوانان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب است که رقابت بین مجموعه‌ها و افراد پیش‌ران و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حلقه‌های میانی را که قابلیت شکل‌گیری و تکثیر گروه‌های خرد محلی در سطح شهرستان‌های کشور دارند را تقویت و حمایت می‌کند.