مشهد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جدال حق و باطل ادامه دارد و فضای مجازی بهترین بستر نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مأموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست؛ چون تا زمانی که مقاومت در برابر ظلم وجود دارد و پایدار است، این وظیفه نیز استمرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: با تمام ظلم و فشارهای رژیم صهیونیستی، اما شاهد مقاومت مردم غزه در برابر این جنایات هستیم و در این میان فعالان فضای مجازی، نقش مهمی در تبیین مقاومت و افشای جنایات بر عهده دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب کشور از همه آزادگان و ملت‌ها خواستند که برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی به‌عنوان باند جنایتکار در غزه به پا خیزند.

یوسفعلی زاده گفت: بیش از ۳۳۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رسید که ارزشیابی و داوری شد و ۴۰ اثر منتخب به مرحله کشوری معرفی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: از مجموع آثار رسیده، در نهایت ۱۰ اثر در حوزه‌های مختلف نیز به عنوان آثار برتر استانی معرفی شد و از تولیدکنندگان این آثار نیز تقدیر به عمل آمد.

وی بر اهمیت انسجام‌بخشی و هدفمند کردن تلاش‌ها در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و افزود: جدال حق و باطل ادامه دارد و فضای مجازی بهترین بستر نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ در این مراسم از فعالان برتر حوزه فضای مجازی در زمینه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت تقدیر و تجلیل شد.