قروه_فرماندار قروه گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ۴» در قروه به مدت ۱۰ روز در مناطق روستایی و مناطق مختلف قروه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل فعله گری ظهر چهارشنبه در مراسم رزمایش جهاد جهادگران فاطمی در شهرستان قروه ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: امید که عوامل ترور مورد برخورد قرار گیرند و همه مردم مسلمان و آزاده جهان باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در این شهرستان خبر داد و گفت: قرار است این رزمایش به مدت ۱۰ روز در شهرستان قروه در سطح روستاها و نقاط مختلف اجرا شود.

وی اعلام کرد: کسانیکه در این رزمایش شرکت می‌کنند با هدف محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت پا در این عرصه گذاشته اند که روحیه شادی و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند.

فرماندار قروه بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مومنانه، جهیزیه، میز خدمت، واکسیناسیون دام، آموزشی و آزادسازی زندانیان انجام می‌شود.

فعله گری گفت: جهاد سازندگی نیز در حوزه محرومیت زدایی روستاها خدمات زیادی از جمله مدرسه سازی، برق رسانی، آبرسانی و غیره به مردم ارائه داد که نتایج آن عیان بود.

فرمانده سپاه شهرستان قروه نیز در این رزمایش اظهار کرد: امروز با رمز یا فاطمه زهرا (س) رزمایش جهادگران فاطمی در قروه اجرا می‌شود و تا ۱۹ مرداد ماه در مناطق مختلف قروه ادامه دارد.

سرهنگ صادق جمالی بیان کرد: این رزمایش در راستای اقدامات جهادی، خدمت به مردم و کمک به محرومیت زدایی انجام می‌شود.

وی گفت: روستاها، محله‌های محروم و کم برخودار شهرستان قروه محل هدف این رزمایش خواهد بود.