اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: منابع انسانی کارآمد و توانمند موتور محرکه توسعه است از این رو باید گام‌های مؤثرتری در راستای تامین نیازهای صنفی برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نادرقلی ابراهیمی ظهر پنجشنبه در آئین پنجاه و هفتمین سالگرد تأسیس واحد صنعتی ماشین‌سازی اراک، اظهار کرد: این واحد تولیدی به واسطه تولیدات خود با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن توانست کشور را در بسیاری از نیازهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بی‌نیاز کند و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش برجسته این واحد تولیدی در دوران دفاع مقدس برای ساخت تجهیزات جنگی، بیان کرد: انتظار است نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی از تمام ظرفیت‌های برای ارتقای جایگاه این واحد تولیدی بهره گیری کنند.

ابراهیمی، یکی از راهبردهای محوری برنامه هفتم توسعه را توجه به مسائل اقتصادی عنوان کرد و افزود: این مهم باید در تمامی حوزه‌ها به ویژه اقتصاد به درستی تبیین شود.

وی تاکید کرد: منابع انسانی کارآمد و توانمند، موتور محرکه توسعه است از این رو نیاز است در راستای تأمین نیازهای صنفی این جامعه هدف، گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

وی بیان کرد: مسؤولان دولت سیزدهم در استان مرکزی تمام ظرفیت‌ها را در راستای رفع نیازهای مردم به کار گرفتند و انتظار است تا استقرار دولت چهاردهم، مدیران ارگان‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.