کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه نوشت: رجاء واثق داریم که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند با صدور بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کرد و نوشت: رجاء واثق دارد که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بنام خداوند درهم کوبنده ظالمین،
شهادت سردار بزرگ و مجاهد خستگی ناپذیر اسماعیل هنیئه رئیس دفتر سیاسی حماس و از فرماندهان نامدار و مقاومت فلسطین در ایران، جنایتی دیگر از رژیم صهیونیستی با حمایت دولت‌های آمریکا و انگلیس خبیث تکانه غم انگیزی برای همه دوستداران جهاد و مقاومت بود که جهان اسلام را عزادار نمود.

شکست‌های پی در پی و سردرگمی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در برابر مردم مظلوم و مجاهدان فلسطینی به ویژه غزه مقاوم آنها را به جنون کشانده و چهره پلید ضد بشری آنها را بیش از پیش آشکار ساخته است.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند ضمن محکوم نمودن این عمل تروریستی و پلید رژیم اشغال‌گر اسرائیل، رجاء واثق دارد که به فضل الهی پیروزی ملت قهرمان فلسطین و نابودی رژیم جعلی و قاتل اسرائیل نزدیک است و همه نیروهای مبارز کشورهای مسلمان انتقام خون این شهید عزیز و دیگر شهدای مظلوم غزه و فلسطین را خواهند گرفت و خاک ذلت و شکست را بر سر صهیونیست‌های خون آشام و دولت‌های حامی او از جمله آمریکای جنایتکار خواهند ریخت.

کانون اسلامی فارغ التحصیلان شبه قاره هند

۱۱ مرداد ۱۴۰۳