بیجار- امام جمعه بیجار گفت: شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را متحد تر از قبل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیجار اظهار کرد: تقوا اهمیت زیادی دارد و با نفس مبارزه می‌کند و تنها عاملی که به تنفس مقابله می‌کند همین تقوا است.

وی افزود: هفته گذشته هفته خوبی بود اما انتهای آن تلخ بود در ابتدای هفته تنفیذ حکم ریاست جمهوری با حضور رهبر معظم انقلاب برپا شد و رهبر انقلاب در این مراسم به اهمیت قانونمداری تاکید کردند و بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید داشتند.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: رهبر انقلاب توصیه به بهبود شاخص اقتصادی و ارزش پول ملی تاکید داشتند و فرمودند این مهم زمانی بهبود پیدا می‌کند که تولیدات داخلی افرایش کمی و کیفی پیدا کند.

وی گفت: فضای کسب و کار نیز باید رونق پیدا کند اگر چه در این زمینه دولت شهید رئیسی موفق عمل کرده بود و انتظار می‌رود این مهم در دولت جدید نیز ادامه داشته باشد.

امام جمعه بیجار گفت: توجه به منویات رهبری لازم است تا توصیه‌های معظم له مورد توجه قرار بگیرد چرا که عمل به همین مهم باعث تحول اقتصادی می‌شود.

وی تاکید کرد: در انتهای هفته شاهد شهادت اسماعیل هنیه بودیم در واقع شهادت این مرد بزرگ جبهه مقاومت بسیار سنگین و تلخ بود.

وی اضافه کرد: این اقدام جنایتکارانه به دست رژیم صهیونیستی صورت گرفت و دل مردم آزادی خواه را به درد آورد.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: شهادت اسماعیل هنیه جبهه مقاومت را متحد تر کرد و قطعاً دشمنانی که چون حیوان زخمی هستند و دست به این اقدامات خبیث میزند به زودی سزای عمل خود را خواهند دید و نابود خواهند شد.

وی یاد آور شد: امیدواریم هرچه زودتر رژیم صهیونیستی نابود شود و قدس شریف به دست مسلمانان آزاد گردد.