تپسی فود در نظر دارد تا با بهبود روندها، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت از کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گاهی خاطرات ما از لحظات خوش زندگی با غذا گره می‌خورد؛ بوی کبابی که در مهمانی خانوادگی ظهر جمعه در خانه پیچیده و در خاطرتان مانده، امتحان کردن غذای جدیدی که بهانه‌ای برای معاشرت با یک دوست قدیمی بوده و خاطره آن جمع عزیزی که آن‌قدر با هم گرم گفت‌وگو شدید که حساب زمان از دست‌تان دررفته و بالاخره یکی گوشی‌اش را برداشته و غذایی سفارش داده که طعم آن هنوز زیر زبان‌تان مانده است. فرض کنید کباب مهمانی خانوادگی دیر می‌رسید و مهمان‌ها گرسنه می‌ماندند و میزبان معذب می‌شد؛ غذای جدید سرد به دست‌تان می‌رسید و مجبور بودید زمانی از معاشرت با دوست قدیمی را صرف گرم کردن غذا کنید یا از جمعی که غذا سفارش داده، غذای چند نفر ارسال نمی‌شد. این دست اتفاقات می‌توانند روی خاطرات خش بیندازند. به همین خاطر مهم است که غذای شما درست و به‌موقع به دست‌تان برسد.

تپسی فود با تکیه بر رعایت همین موارد کار خود را آغاز کرده است. این اپلیکیشن که در واقع در دل سوپراپ تپسی قرار دارد، پلتفرمی است که در آن می‌توانید رستوران‌های در محدوده زندگی‌تان، منو و قیمت غذاها را ببینید، از میان آنها انتخاب کنید، سفارش خود را در این اپلیکیشن به ثبت برسانید و خیلی زود تحویل بگیرید. تپسی فود تلاش می‌کند با پوشش دادن ضعف‌های موجود در صنعت تحویل غذا، این روند را به تجربه‌ای بی‌تنش و لذتبخش برای کاربران بدل کند. کاربرانی که سال‌هاست تنها یک انتخاب برای سفارش آنلاین غذا از هر رستورانی داشته‌اند.

بهره‌گیری از لجستیک قدرتمند

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تپسی فود که می‌تواند در برآورده کردن نیازهای کاربران، آنها را یاری کند، زیرساخت لجستیکی قدرتمند آن است. لجستیک به سازوکاری اطلاق می‌شود که برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل جریان تحویل کالا یا خدمات را پیگیری می‌کند. تپسی فود نه‌تنها در این زمینه از پتانسیل تپسی بهره می‌برد، بلکه به همین بسنده نکرده و با به خدمت گرفتن دو شرکت قدرتمند ارائه‌دهنده سرویس لجستیکی، در تلاش است نقاط ضعف صنعت تحویل غذا را پوشش دهد. اساساً در جهان، صنعت تحویل غذا با چالش‌های لجستیکی همراه است و شرکت‌هایی چون DoorDash که یکی از غول‌های صنعت تحویل غذا در جهان به حساب می‌آید، برای رفع این معضل روی توسعه زیرساخت‌های لجستیکی و مدیریت بهینه ناوگان خود تمرکز کرده‌اند.

قضاوت با شماست!

مشکلات صنعت تحویل غذا البته به همین مورد ختم نمی‌شود و تنها ویژگی تپسی فود هم مجهز بودن به یک زیرساخت لجستیکی قدرتمند نیست. رستوران‌های موجود در این اپلیکیشن مورد قضاوت کاربرانی که از آن سفارش داده‌اند، قرار می‌گیرند و امتیاز این رستوران‌ها نیز بر اساس همین قضاوت‌ها تعیین می‌شود. این روند کمک می‌کند تا کاربر در زمان انتخاب غذا از رستوران‌ها بتواند مناسب‌ترین گزینه را برگزیند. در واقع مشارکت کاربران در این اپلیکیشن اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا مشتریان هسته مرکزی این کسب‌وکار را تشکیل می‌دهند و رضایتمندی آنها مهم‌ترین اولویت تپسی فود است.

پشتیبانی همه‌جانبه

در راستای همین اولویت است که سیستم پشتیبانی بزرگ و قدرتمندی، تپسی فود را همراهی می‌کند. یک سیستم پشتیبانی که قرار نیست جواب‌های از پیش آماده‌شده را برای کاربر تکرار کند، همدل است و در پیگیری رفع مشکل احتمالی اهتمام جدی دارد و تا مرحله نهایی، در کنار کاربر قرار می‌گیرد.

یک تجربه دلپذیر

زمانی که رضایت کاربر در مرکز فعالیت‌های یک کسب‌وکار قرار داشته باشد، بی‌گمان یکی از ویژگی‌هایی که روی آن تمرکز خواهد کرد، توجه به تجربه کاربر در استفاده از اپلیکیشن است. قرار گرفتن این اپ روی سوپراپ تپسی جدا از اینکه به همکاری نزدیک و پرقدرت تپسی و تپسی فود اشاره دارد، این امکان را برای کاربران تپسی فراهم می‌کند که بدون نصب اپلیکیشن جدید و تنها با به‌روزرسانی اپلیکیشن تپسی خود، به تپسی فود نیز دسترسی داشته باشند. از ابتدای فعالیت تپسی، این اپلیکیشن به داشتن تجربه کاربری لذتبخش و درست معروف بوده است و ادامه همین تجربه قرار است به تپسی فود نیز تسری یابد. مواجهه با اپلیکیشنی که حتی در برخورد اول کاربر را دچار سردرگمی نمی‌کند و بخش‌ها و امکانات آن واضح و مشخص است، به کاربر کمک می‌کند تا تجربه‌ای تمام و کمال از مواجهه با یک اپلیکیشن جدید داشته باشد. تجربه‌ای که او را مشتاق استفاده مجدد از این اپلیکیشن خواهد کرد.

تحول در زمین بازی صنعت تحویل غذا

مدت‌هاست که میزان رضایتمندی کاربران در صنعت تحویل غذا اهمیت چندانی ندارد و به موضوعی علی‌السویه بدل شده و نیازهای این افراد به شکل حداقلی برطرف می‌شود، زیرا کاربران زمان مدیدی است که برای سفارش آنلاین غذا تنها با یک انتخاب مواجه بوده‌اند. اما ظهور تپسی فود که همراه قدرتمندی چون تپسی را در کنار خود دارد، می‌تواند زمین بازی را به نفع کاربر تغییر دهد. مثل روزهای ابتدایی ظهور این صنعت که تعداد کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده این خدمت بیشتر بود و همه این کسب‌وکارها تلاش می‌کردند تا با جلب رضایت کاربر، آنها را در کنار خود نگه دارند و با ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد تلاش داشتند تا اصطلاحاً مشتریان خود را به رقبای خود نبازند.

تپسی فود ( tapsifood) که ابتدا کار خود را در شهر مشهد آغاز کرده و قرار است تا پایان سال ۱۴۰۳ به شهر تهران هم خدمات تحویل غذا ارائه دهد، با نگاه به مشکلات این حوزه شروع به فعالیت کرده و در نظر دارد تا با بهبود روندها، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و متفاوت از کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. ادامه مسیر تپسی فود، ارائه این خدمت به باکیفیت‌ترین شکل ممکن به تمام مردم ایران خواهد بود. سرویسی که قرار است از این به بعد نقش پررنگ و مثبتی در خاطرات کاربران از لحظات شیرین زندگی‌شان داشته باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.