با وجود اینکه قرار بود پیش‌فروش بلیت قطار از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شود اما سیستم فروش بلیت بار دیگر با اختلال مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بنا بود پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا پایان شهریورماه از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ مردادماه) آغاز شود.

همچنین مقرر شده بود پیش فروش حضوری بلیت‌ها، ۲ ساعت بعد، یعنی از ساعت ۱۱ امروز، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقیمانده انجام شود.

با این حال پیگیری‌های صورت گرفته، نشان می‌دهد که متقاضیان در خرید بلیت از طریق اینترنت دچار مشکل جدی شده اند، زیرا سایت مربوطه با اختلال مواجه است.

این وضعیت در حالیست که نوبت قبل نیز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری با همین اختلال رو به رو شده بود؛ بنابراین شرایط موجود نشان می‌دهد که راه‌آهن اقدامی برای رفع این مشکلات انجام نداده است.

این گزارش حاکی است برخی از مدیران آژانس‌ها در تماس با خبرنگار مهر ضمن گلایه از وضعیت موجود اعلام کردند که این اختلال‌ها در شرایطی ایجاد می‌شود که وقتی نوبت به فروش آژانس‌ها می‌شود دیگر بلیتی برای فروش حضوری نیست، در صورتی که فروش بلیت به صورت غیرحضوری نیز با مشکلات عدیده ای مواجه است.