نشست نقد و بررسی کتاب «زاده زابل» عصر امروز سه شنبه ۱۶ مرداد در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین‌نشست فصل اول نشست‌های «روایت پیشرفت» با محوریت نقد و بررسی کتاب «زاده زابل» عصر امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در مرکز مطالعات راهبرد ی ژرفا برگزار می‌شود.

در این نشست حبیب‌الله دهمرده راوی کتاب حضور داشته و پیرامون کتاب زاده زابل صحبت خواهند کرد. کتاب زاده زابل به کوشش میلاد حبیبی و محمدجواد کربلایی و با ویراستاری سجاد محمدی و منیره زین‌العابدینی در انتشارات راه‌یار چاپ شده است. این کتاب سرگذشت حبیب اللّه دهمرده است.

حبیب‌الله دَهمَرده متولد ۱۳۳۱ در استان سیستان و بلوچستان است. او سیاستمدار و استاد دانشگاه، رئیس اسبق دانشگاه‌های زابل و سیستان و بلوچستان و استاندار سابق استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان است. وی نماینده منتخب اول دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند (استان سیستان و بلوچستان) نیز بوده است. کتاب زاده زابل به زندگی شخصی و کاری او می‌پردازد.

این نشست توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و اندیشکده هنر و رسانه (میز کتاب) با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» از ساعت ۱۵ تا ۱۶ امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.