نشست مسجد تراز انقلاب اسلامی با عنوان “مساجد، پیشران انقلاب اسلامی” به منظور تبیین نقش مسجد و پیشرانی آن در گام دوم انقلاب اسلامی،در مجتمع فرهنگی شهدای ابوذر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مسجد تراز انقلاب اسلامی با عنوان “مساجد، پیشران انقلاب اسلامی” به منظور تبیین نقش مسجد و پیشرانی آن در گام دوم انقلاب اسلامی، در مجتمع فرهنگی شهدای ابوذر برگزار شد.

حسین ظریف‌منش مدیر عامل مؤسسه مطالعاتی و انتشاراتی آیات نور در نشست مسجد تراز انقلاب اسلامی با عنوان “مساجد، پیشران انقلاب اسلامی” ضمن تاکید برتبیین نقش مسجد و پیشرانی آن در گام دوم انقلاب اسلامی، به معرفی منابعی به منظور تبادل نظر علمی و ارائه مقالات، کتاب‌ها، و اخبار مرتبط با مساجد و فعالیت‌های فرهنگی راه‌اندازی شده است، پرداخت.

وی به طراحی یک بانک اطلاعاتی اشاره کرد که شامل مقالات و پروژه‌های علمی در زمینه مساجد خواهد بود که تا پایان سال، برگزاری چندین نشست عمومی و تخصصی را در برنامه دارد. هدف این فعالیت‌ها، پیشبرد کارهای الهی و انقلابی است و از اعضا دعوت شد که در این نشست‌ها حضور یافته و به تبادل نظر و مشارکت در پروژه‌های علمی بپردازند.

در این نشست، حجج‌اسلام گودرزی و نادری، امامان جماعت مساجد موسی‌بن‌جعفر در محله چهارراه لشگر و صاحب‌الزمان در محله ابوذر شرقی، مطالبی را ارائه داد. سپس مهدی ورزشکار سند راهبردی پیشنهادی مسجد تراز اسلامی را معرفی کرد و در ادامه آقای عبدالحسینی طرح مسجد تراز اسلامی با نگاه تمدنی را تشریح کرد. در نهایت همایش با گفت‌وگو در خصوص موضوعات مطرح‌شده به پایان رسید.