اراک- مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند، گفت: خبرگزاری مهر در این استان، رسانه تاثیرگذاری است و عملکرد قابل قبولی دارد.

مجید رجبی عصر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خبرنگاری حرفه بسیار ارزشمند و با ظرافتی است چرا که باید اطلاع رسانی مناسب در راستای آگاهی بخشی و تغذیه فکری مناسب اندیشه مردم صورت گیرد تا بتوان امید را در جامعه ارتقا بخشید.

وی به مناسبت روز خبرنگار افزود: خبرنگاری همانند تیغ دو لبه است چنانچه اخبار با دقت و صحت در جامعه بازنشر شود امیدبخشی و اخلاق مداری تقویت می‌شود در غیراین صورت ذهن مردم و فضای بیرونی جامعه ملتهب می‌شود.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای رسانه‌ای بهره گیری می‌کنند تا با ایجاد شبهه و شایعه پراکنی، ذهن مردم را منحرف کنند اما رسانه‌های همسوی دولت با انتشار اخبار داخلی و امیدوار کننده، وفاق و اتحاد ملی را در جامعه رقم می‌زنند.

رجبی با اشاره به اینکه خبرگزاری مهر در استان مرکزی تأثیر گذار است و عملکرد قابل قبولی دارد، گفت: برخی رسانه‌های داخلی نیز با درج تیترهایی، بی اعتمادی و ناامیدی را در جامعه القا می‌کنند اما انتظار است رسانه‌ها با انجام مصاحبه و بهره گیری از ظرفیت افراد صاحب نظر و ارائه تحلیل‌های درست، در رسالت خطیر خود امیدآفرینی کنند.

رجبی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهبود رونق تولید با مشارکت مردم گفت: فعالیت در حوزه تولید پیچیدگی‌های خاصی از جمله خرید قطعه، تأمین نیروی انسانی، پشتیبانی، مدیریت و پاسخگویی به جامعه هدف دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان مرکزی تولید محور است انتظار می‌رود اصحاب رسانه در این راستا تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند و با معرفی ظرفیت‌های استان همچنین با انتشار اخبار امیدبخش، نقش آفرینی کنند.

رجبی گفت: همچنین رسانه‌ها در خصوص توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و برجسته کردن جایگاه واقعی بانوان نقش بسزایی دارند.