رییس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضایی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در همایش فصلی شورای مدیران قضائی دادگستری استان تهران از قضات و کارکنان نمونه کشوری در سال ۱۴۰۳ که توسط ریاست قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند تکریم و قدردانی کرد.

در لوح‌های تقدیر ریاست قوه قضائیه تاکید شد که تحقق اهداف تحول و تعالی قضائی و ارتقا کارایی مجموعه و رضایتمندی مراجعین دستگاه قضائی در تراز انقلاب اسلامی؛ جز با اخلاص، ایمان، روحیه جهادی، احساس مسؤولیت، جدیت و تلاش و همت مدیران، قضات و کارکنان در بهره‌گیری احسن از فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، امکانات، ابزارها و روش‌های سریع و دقیق کارشناسی، قضائی و نظارتی مطابق با قوانین و اصول سند تحول قضائی و وفاداری به سوگند خدمت در سنگر مقدس دستگاه قضائی ممکن نخواهد بود.

در این مراسم دو معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران محمدرضا صاحبی پسندیده به عنوان معاون قضائی و جانشین ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین غلامرضا مهدوی معاون قضائی رئیس کل در امر شوراهای حل اختلاف به عنوان مدیر و قاضی نمونه کشوری در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است تعداد ۲۰ نفر از قضات و کارکنان دادگستری کل استان تهران از سوی ریاست قوه قضائیه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.