تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

کار در تاکسی اینترنتی یکی از پیشنهادات جالبی است که پیش روی رانندگان است. در این نوشته قرار است مزایای کار در تاکسی اینترنتی را مرور کنیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بازار کار شغل رانندگی این روزها گزینه‌های متعددی در اختیار صاحبین وسایل نقلیه قرار می‌دهد. کار در تاکسی اینترنتی یکی از پیشنهادات جالبی است که پیش روی رانندگان است. در این نوشته قرار است مزایای کار در تاکسی اینترنتی را مرور کنیم.

تاکسی اینترنتی چیست؟

اوایل دهه ۹۰ بود که اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به شهروندان معرفی شدند. این کسب‌وکار جدید توانست شرایط را هم برای مسافران و هم رانندگان تغییر دهد. تا قبل آن تنها گزینه در دسترس شهروندان برای استفاده از مسافربرهای شخصی، ماشین‌هایی بود که بدون هیچ استانداردی در سطح شهر رفت‌وآمد می‌کردند.

از طرف دیگر رانندگان نیز همواره نگران پیدا کردن مسافر بودند و احیاناً بحث بر سر کار در خط‌های مخصوص تاکسیرانی یا آژانس‌های محلی. دغدغه‌هایی که بعد از ورود تاکسی‌های اینترنتی از بین رفت.

مزایای کار در تاکسی اینترنتی برای رانندگان

اگر صاحب یک وسیله نقلیه مناسب هستید، بازار کار شغل رانندگی برای شما گزینه‌های متعددی دارد. حضور در تاکسی اینترنتی به عنوان سفیر یکی از گزینه‌های شما است.

از مزایای کار در تاکسی اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اپلیکیشن کاربردی و به‌روز

صاحبین وسیله نقلیه می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام سفیران تپسی و دانلود اپلیکیشن رانندگان در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کنند. درخواست مسافران برای سفر به سفیرانی که در محدوده جغرافیای معینی هستند، ارسال می‌شود. سفیران در لحظه آدرس و همچنین هزینه سفر را در اپلیکیشن خود مشاهده می‌کنند و می‌توانند آن را قبول کنند.

این اپلیکیشن‌ها از امکاناتی چون مسیریابی، انتخاب مقصد دلخواه، برداشت آنی وجه و … برخوردار است.

ساعت کاری منعطف

دغدغه بسیاری از افراد شاغل، ساعت کاری است. یکی از مزیت‌های کار در تاکسی اینترنتی، ساعت کاری منعطف است. سفیران هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند، می‌توانند با روشن کردن اپلیکیشن خود، فعالیت کنند.

طبیعی است هرچه ساعت کاری بیشتر باشد، درآمد نیز بیشتر خواهد بود.

طرح‌های تشویقی

تاکسی‌های اینترنتی هم برای مسافران و هم سفیران طرح‌های تشویقی مختلفی را در نظر می‌گیرند. از طرح‌های تشویقی که برای سفیران اجرا می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح کمیسیون صفر

درآمد تضمینی ساعتی با توجه به فعالیت سفیر

فروش لوازم یدکی ماشین با قیمتی پایین‌تر از بازار

پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی دیگر از مزیت‌های تاکسی اینترنتی هم برای مسافران و هم رانندگان پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی است. پشتیبانان در مرکز تماس همواره جوابگوی رانندگان و مسافران هستند.

سفیران تاکسی اینترنتی می‌توانند مشکلاتی نظیر دیر رسیدن مسافر، مشکلات اپلیکیشن و … را با پشتیبانان در میان بگذارند.

امنیت سفر

یکی از دغدغه‌های مهم مسافربرهای شخصی مخصوصاً در زمان تاریکی هوا، امنیت سفر بود. تاکسی‌های اینترنتی این مشکل را حل کرده‌اند.

تمام مشخصات مسافر و سفیر در اپلیکیشن و سیستم ثبت می‌شود. به همین خاطر هم مسافران و هم سفیران می‌توانند با خیال راحت در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهند، از تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.