اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه ۴۵۰۰ شهروند راهی مرز مهران شده اند گفت: هفت موکب اسلامشهری همزمان با ایام اربعین در کشور عراق به زائرین خدمات دهی می‌کنند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم بدرقه زائرین اربعین حسینی که با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر در پایانه مسافربری شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه امسال برای سومین سال متوالی شاهد اعزام ارزان قیمت زائران اربعین حسینی از شهرستان به مرز مهران هستیم، اظهار کرد: امسال نیز امکان اعزام قریب به ۴۵۰۰ زائر به مرز مهران فراهم شده است.‌

رئیس ستاد اربعین اسلامشهر افزود: علاوه بر کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها نیز در زمینه اعزام زائرین به مرز مهران مشارکت داشتند.

وی عنوان کرد: امسال ۷ موکب از شهرستان نیز در شهرهای نجف و کربلا و همچنین مسیر پیاده رویی این دو شهر مقدس، به زائرین اربعین حسینی خدمات دهی می‌کنند.

گفتنی است در این مراسم رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر، برخی مدیران شهرستان و جمعی از شهروندان نیز حضور داشتند.