اصفهان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوانسار گفت: راهپیمایی جاماندگان اربعین در مسیر امامزاده سید صالح (ع) تا امامزاده سید احمد (ع) خوانسار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی شانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم روز اربعین در شهرستان خوانسار اظهار کرد: برای این امر راهپیمایی جاماندگان اربعین در خوانسار برگزار خواهد شد.

وی گفت: از این رو این مراسم در مسیر ۲ امامزاده شاخص شهرستان و از امامزاده سید صالح (ع) تا امامزاده سید احمد (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوانسار با اشاره به اینکه برای این مراسم سخنران ویژه دعوت کرده‌ایم، اضافه کرد: تاکنون ۵ مجوز راه‌اندازی موکب پذیرایی نیز برای استقرار در مسیر پیاده‌روی صادر شده است.

وی در ادامه در خصوص اجرای طرح محله‌های اربعینی در شهرستان خوانساز نیز ابراز کرد: دوره آموزشی برای طلاب شهرستان برگزار شد اما انتظاری که داشتیم در این دوره محقق نشد، چرا که به خلاقیت و نوآوری بیشتری برای اجرای این طرح نیاز است.

حجت الاسلام شانه‌ای همچنین به راه‌اندازی موکب پذیرایی توسط یکی از طلاب خوانسار در شهر نجف اشاره کرد و گفت: بسیاری از طلاب در این موکب به خدمت مشغل هستند که این امر نیز منجر به کاهش تعداد طلاب در شهرستان در این ایام شده است.