شهرکرد-عضو شورای شهر شهرکرد گفت: خانه فرهنگ در محلات منظریه، ناحیه غرب و مرکز شهرکرد احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماشاالله ایزدی صبح شنبه در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار شهرکرد با فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مجموعه مدیریت‌شهری تلاش می‌کند با نیروی انتظامی همکاری مفید و اثربخش درخدمت صادقانه به مردم داشته باشد، چون هر انسانی در هر مقطع سنی نیاز به امنیت و آرامش دارد و تعامل بین این دو مجموعه می‌تواند امید آفرین و تعالی بخش باشد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد افزود: یکی از وظایف شوراهای اسلامی تعامل و همکاری با نیروی انتظامی در راستای تقویت نشاط و شادابی، پویایی، امیدآفرینی، ثبات، آرامش و امنیت شهر می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش مدیریت‌شهری شهرکرد فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، شهرسازی، خدماتی و معماری مبتنی بر پیوند علم و هنر با پیوست فرهنگی است.

ایزدی خاطر نشان کرد: خانه فرهنگ در محلات منظریه، ناحیه غرب و مرکز شهرکرد احداث می‌شود، اما در این شرایط اولویت را برای تأسیس خانه فرهنگ را به غرب شهرکرد اختصاص داده‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم برخی مراکز خدمات‌رسان از مرکز شهر به حاشیه شهر منتقل شود تا معضل ترافیک کمتر گردد.

وی افزود: امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد نگین و چشم و چراغ مرکز استان هستند، اما به دلیل عدم بهره‌مندی کافی از امکانات و تجهیزات خدماتی برای زائران موجب نگرانی می‌شود، با هم‌افزایی بین نهادهای مرتبط از جمله اوقاف، شهرداری، میراث فرهنگی و.. موجب تعالی این بخش از شهر می‌شود و معضلات شهر برطرف می‌گردد.

ایزدی بیان داشت: بخشی از تلاش‌های ما در کمیسیون فرهنگی شورای شهر با بهره‌مندی از ظرفیت فکری و معنوی نخبگان جوان، زمینه‌سازی برای ایجاد وحدت رویه و تقویت پیوست فرهنگی برای طرح‌های شهرسازی، عمرانی، معماری و خدمات شهری است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد به اهمیت تعامل و همکاری ادارات با شهرداری اشاره کرد و گفت: در نتیجه هم‌افزایی و فهم مشترک، تعالی و همکاری امور به پیش می‌رود و شهر در هوای تازه و در سایه وحدت و انسجام نفس می‌کشد و مشکلات مرتفع و شهر آباد و رونق می‌گیرد.