قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، افزود: دشمن در این جنگ شناختی به دنبال آن است که جامعه نسبت به هویت های دینی و ملی خود بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز قم با اشاره به اهمیت ویژه رسانه در دنیای امروز بیان کرد: امروز علاوه بر این که امکانات سخت و افزاری و نرم افزاری سبب تحولات اساسی در رسانه‌ها شده، هر فرد نیز به عنوان یک خرده رسانه تعریف شود.

وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در جامعه امروز افزود: این تأثیرگذاری تا جایی پیش رفته که برخی از رسانه‌های رسمی از جمله رسانه ملی را هم تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز رسانه‌ها در دنیا حرف اول را می‌زنند و استکبار جهانی نیز برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود از این ظرفیت بهره می‌برد.

وی اضافه کرد: رسانه‌های خارجی به گونه‌ای عمل می‌کنند جوانان از آن متأثر می‌شوند و این امر موجب بروز چالش‌هایی در هویت ملی و دینی می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه‌های کشور باید علاوه بر اطلاع رسانی رویدادها و اخبار حوزه‌های مختلف، در عرصه پرداختن به مسائل و فرآوری آنان نیز اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم افزود: دشمن در این جنگ شناختی به دنبال آن است که جامعه نسبت به هویت‌های دینی و ملی خود بی تفاوت باشد و حساسیت‌های لازم را نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی نداشته باشد.