بوشهر- بخشدار آبدان گفت: در دولت سیزدهم گام‌های خوبی درجهت توسعه و پیشرفت بخش آبدان برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ابراهیم درویشی ظهر شنبه در نشست شورای اداری بخش آبدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و خادمان ملت در سانحه سقوط بالگرد گفت: این شهدا مزد خدمت خود را با شهادت گرفتند.

بخشدار آبدان با اشاره به جنایات فجیع رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در غره اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است و به هر چیزی چنگ می‌زند.

وی ضمن تسلیت ایام ماه صفر بیان داشت: فرهنگ حسینی و گسترش دین فرهنگ وظیفه همگان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت بیان داشت: هفته دولت فرصتی برای مرور عملکرد دولت در طول یک سال است، با شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری برگزار شد و دولت چهاردهم روی کار آمد و وظیفه همگان است از دولت چهاردهم حمایت کنیم.

درویشی یادآور شد: در دولت سیزدهم کارهای خوبی در سطح کشور و بخش آبدان صورت گرفته است که از جمله برق دار شدن روستای سهول با ۲ خانوار و راه دسترسی این روستا، برق دار شدن روستای راهدار و اجرای طرح محدوده روستای تل سنگ، نصب وسایل بازی در روستاهای فاقد دهیاری ملگه،،زیبا، ملأ سالمی و گله زنی و همچنین گاز رسانی به روستای ملگه و پایان آسفالت معابر روستایی سرمستان که تمامی معابر روستای سرمستان آسفالت شده است.

بخشدار آبدان افزود: در روستای تنگ خوش سنگ فرش و آسفالت معابر انجام شده است.

درویشی با بیان اینکه در هفته دولت مرور این عملکردها موجب امید آفرینی خواهد شد افزود: گرچه هنوز مشکلاتی وجود دارد و باید برای رفع آنها تلاش کنیم و امیدواریم در دولت جدید شاهد موفقیت مسئولان و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه مشکلات معیشتی مردم باشیم.

بخشدار آبدان در ادامه به طرح‌های افتتاحی در هفته دولت و در حوزه عمران شهری اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه عمران روستایی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است از جمله سه پروژه فعال در بخش آبدان شامل حدف پیچ‌های جاشک، ورودی آبدان و آبدان به سمت دوراهک و یکی از کارهای بزرگ که در آبدان شاهد هستیم و انجام خواهد شد افتتاح کارخانه سیمان سفید با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۰۰ نفر که از نیروهای بومی بخش استفاده خواهد شد.

وی از همه مسئولان خواست تا حضوری چشمگیری در برنامه‌های هفته دولت داشته باشند.