نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: پزشکیان ثابت کرده که با انتخاب کابینه فراجناحی به دنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، «احمدگودرزوند چگینی» در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار داشت: رئیس جمهور برای اولین بار شکل‌گیری دولت جدید را به اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: پزشکیان ثابت کرده که با انتخاب کابینه فراجناحی به دنبال پیاده سازی گفتمان انتخاباتی است.

گودرزوند چگینی ادامه داد: از مردم عزیز ایران اسلامی بخاطر انتخاب و اعتماد به شخصیت برجسته و علمی همچون پزشکیان داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پزشکیان با گفتمان دفاع از حقوق مردم بخصوص اجرای اصل سوم قانون اساسی باعث ایجاد امید در جامعه گردید. اکنون نوبت پزشکیان و کابینه اوست که این اعتماد مردم را پاس بدارند و به قول‌هایی که به مردم داده‌اند جامعه عمل بپوشانند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در روند انتخاب اعضای کابینه اقدامات کارشناسی بسیار خوب انجام شده است. بسیاری از وزرای پیشنهادی قطعاً مورد تأیید مردم قرار خواهد گرفت.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: راه پر پیچ و خم و سختی انتخاب شده است اما خوب می‌دانیم این راه دشوار امیدواری را در دل مردم زنده کرده است.

وی اظهار کرد: امروز در برابر کابینه‌ای قرار داریم که بایستی اجتماع نخبگان و کار آزمودگان باشد. امروز پرچم خدمت مردم در دستان شخصی پاکدست و انقلابی قرار گرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کابینه‌ای که ارائه شده بایستی در پی اجرایی کردن وفاق ملی به دور از درگیری‌ها و دعواهای سیاسی باشد و به دنبال حذف نیروهای کارآمد و صرفاً بخاطر انتخابات نباشد.

وی گفت: ما به دنبال قومیت گرایی، انتخاب از استان‌ها و مناطق نیستیم بلکه به دنبال وفاق ملی هستیم.