ارومیه- سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از فعال سازی یک باب جایگاه و دو دستگاه وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در مرز تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم پوریزدانی در این زمینه اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین اربعین حسینی و روند مطلوب‌تر جابجایی مسافرین اربعین حسینی به پایه مرزی تمرچین اقدام به استقرار یک باب جایگاه سوخت و دو دستگاه وانت سیار سوخت‌رسان امدادی در مرز تمرچین برای مینی بوس‌ها وخودروهای امداد رسان و… کرده است.

وی افزود: با توجه به تردد کاروان‌های زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین، روزانه بیش از ۲۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، کامیون و خودروهای امدادرسان از جایگاه سیار مستقر در مرز تمرچین سوخت‌گیری می‌نمایند که با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی اربعین حسینی و افزایش تردد زائرین تعداد سوخت‌گیری نیز افزایش می‌یابد.

پور یزدانی تصریح کرد: بازرسان و گروه‌های اعزامی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همراه کارگروه بازرسین ستاد اربعین حسینی آذربایجان غربی با بازدیدهای منظم و مستمر، تجهیزات و وضعیت عمومی و بهداشتی مجاری عرضه سوخت و نمازخانه‌های بین‌راهی شرکتی را کنترل و در صورت وجود هر نوع نقص احتمالی راهنمایی‌های لازم را به متصدیان مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی، ارائه می‌دهند.