دبیر کل فدراسیون تنیس گفت: این فدراسیون نگاه برابری به همه رشته‌های تحت پوشش دارد و هدف ما رشد و ارتقای تنیس ایران در همه بخش هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ کشاورز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در تنیس ساحلی اظهار داشت: یکی از رشته‌هایی که با استقبال بسیار خوب در مدت زمان کوتاهی مواجه شده، رشته تنیس ساحلی است که فعالیت‌های خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در این رشته چهره‌های مطرحی حضور دارند که یکی از آنها، میلاد کی‌مرام از هنرمندان خوب کشورمان است که سال‌هاست در این رشته فعالیت دارد. به واسطه همین حضور و فعالیت‌هایی که صورت گرفت، مسئولیت کمیته ساحلی به وی سپرده شد و امیدواریم این رشته بیش از پیش موفق شود.

کشاورز تصریح کرد: با حضور وی و اقداماتی که صورت گرفت شاهد اتفاقات خوبی بودیم، از جمله اینکه اولین زمین تمرین و مسابقه تنیس ساحلی بانوان در پلاژ ساحلی بانوان کیش احداث شد، همچنین لیگ تنیس ساحلی بانوان را برای اولین بار برگزار کردیم، ۲ زمین اختصاصی تنیس ساحلی نیز با استاندارهای جهانی برای برگزاری تور جهانی در جزیره کیش احداث شد و برگزاری تور جهانی تنیس ساحلی (BT10) برای اولین بار با حضور تیم‌های آقایان و بانوان در این جزیره، از جمله فعالیت‌هایی است که در همین مدت محقق شده است.

دبیر فدراسیون تنیس خاطر نشان کرد: برگزاری اولین دوره مربیگری تنیس ساحلی در آسیا به میزبانی ایران، ⁠برگزاری تورنمنت جایزه بزرگ تنیس ساحلی با کمک بخش خصوصی در جزیره کیش و ⁠برگزاری مستمر و هفتگی تنیس ساحلی آقایان و بانوان (آدینه) در این جزیره از دیگر اقدامات صورت گرفته در چند وقت اخیر است که نشان از توانمندی و ظرفیت بالا در این کمیته دارد.

وی تصریح کرد: با فعالیت کمیته جدید ۵۰ نفر در بخش آقایان و ۴۳ بانوی ورزشکار موفق به کسب رنکینگ جهانی شده و این فرصت و امکان را دارند تا در مسابقات مختلف به میدان بروند. همچنین در این دوره از رقابت‌های لیگ تنیس ساحلی، تیم جزیره که میلاد کی مرام را به عنوان کاپیتان و بازیکن در ترکیب خود داشت به عنوان قهرمانی دست یافت و در کل روند فعالیت‌ها به شکلی است که باید به آینده روشن تنیس ساحلی بیش از پیش امیدوار بود.