کارگزاری بانک سامان، "سامان جونیور" را به‌عنوان اولین سامانه بورسی ویژه‌ی افراد زیر ۱۸ سال رونمایی کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این سامانه پیشرو خدمات سرمایه‌گذاری و بورسی را به طور اختصاصی به افراد زیر ۱۸ سال ارائه داده و به والدین این امکان را می‌دهد تا برای آینده‌ی فرزندان خود سرمایه‌گذاری نمایند.

با استفاده از سامان جونیور، والدین می‌توانند به راحتی و از طریق کارت بانکی خود، به حساب بورسی فرزندانشان واریزی انجام دهند و به این ترتیب، سرمایه‌گذاری‌های متنوعی برای آن‌ها انجام دهند. همچنین، این سامانه امکان دریافت وام خرید و فروش سهام بر روی مبالغ پس‌انداز فرزندان را به صورت آنی فراهم می‌کند، که این امر یک مزیت فوق‌العاده برای رشد و توسعه‌ی سرمایه‌ی نسل جوان محسوب می‌شود.

برداشت وجه از قلک سامان جونیور بسیار ساده و راحت بوده و کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک، وجه مورد نظر را به حساب فرزندانشان واریز نمایند. این فرآیند آسان و سریع به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر زمان و بدون هیچ‌گونه پیچیدگی، از موجودی قلک استفاده نمایند.

سرمایه‌گذاری از طریق سامان جونیور برای جوانان، دارای مزایای فراوان و متنوعی بوده که می‌تواند با فراهم سازی بستری برای رشد سرمایه تأثیرات عمیق و بلندمدتی بر رفاه مالی و حرفه‌ای آن‌ها داشته باشد.

نسل Z می‌تواند انتظار خدمات ویژه و سورپرایزهای هیجان‌انگیز زیادی را از سامان جونیور داشته باشد. این سامانه بی‌شک تجربه‌ی مالی و سرمایه‌گذاری جدیدی را برای جوانان فراهم خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی کارگزاری بانک سامان مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.