بروجن-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه در این شهرستان، گفت: از ۱۵۰ نفر برگزیده این جشنواره تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مرحله نهایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها در این شهرستان، اظهار کرد: این جشنواره دارای چهار مرحله شامل روستایی، شهری، بخشی و شهرستانی است.

وی افزود: در جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها علاقه‌مندان در رشته‌های اذان و نقاشی، خطاطی، پادکست، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، قرائت و حفظ با محوریت قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: مرحله روستایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها در سطح روستاهای شهرستان بروجن توسط خانه‌های قرآن و مدارس روستایی برگزار شد و برگزیدگان به مرحله شهری راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری عنوان کرد: مرحله شهری این جشنواره در تمامی شهرهای شهرستان بروجن مانند بلداجی، گندمان، نقنه، سفید دشت و فرادنبه برگزار شد و افراد منتخب در مرحله بخشی شامل بخش گندمان، بلداجی و بخش مرکزی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم و نهایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها در سطح شهرستان بروجن برگزار شد، اضافه کرد: این جشنواره در یک بازه زمانی ۶ ماهه برگزار شد و در حال حاضر تمامی چهار مرحله آن به اتمام رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن تصریح کرد: در مرحله نهایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها حدود ۱۵۰ نفر منتخب شدند که مقرر است از این افراد تجلیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری یادآور شد: مقرر بود مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری زندگی با آیه‌ها در شهرستان بروجن روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه در فرهنگسرای بروجن برگزار شود اما با توجه به نزدیک بودن به ایام اربعین حسینی و اینکه تعداد زیادی از برگزیدگان جشنواره در سفر معنوی کربلا هستند مقرر شد این آئین بعد از ایام اربعین و در روز چهارشنبه ۷ شهریورماه برگزار شود.