چذابه - فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه گفت: تا به امروز بیش از ۳۰ هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) اعم از زائران ایرانی و اتباع خارجی از مرز چذابه تردد داشته‌اند.

محمد خانچی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال به لطف خداوند و عنایت آقا امام حسین (ع) تا به امروز بیش از ۳۰ هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) اعم از زائران ایرانی و اتباع خارجی از مرز چذابه تردد داشته‌اند.

فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه با بیان اینکه تمام شرایط برای رفاه حال زائران فراهم است، تصریح کرد: مواکب مردم خوب استان خوزستان علی‌الخصوص مردم دشت آزادگان فعال است. امکانات بهداشتی و رفاهی نیز موجود بوده و همه دستگاه‌ها در جهت پشتیبانی از اربعین پای کار هستند.

وی بیان کرد: مطمئن هستیم اربعین مقدمه برای ظهور است و انشاالله این اربعین تداوم پیدا کند تا به ظهور آقا امام زمان (عج) متصل شود.

فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه با اعلام اینکه در پایانه‌های مرزی برای اتباع ویزا صادر نمی‌شود، عنوان کرد: اتباع به هیچ عنوان بدون ویزا به پایانه مرزی مراجعه نکنند زیرا هوا گرم است، نه تنها اذیت می‌شوند بلکه با توجه به صادر نشدن ویزا در مرز، امکان تردد هم برایشان مهیا نمی‌شود لذا از آمدن بدون ویزا به منطقه خودداری کنند.

خانچی با اشاره به گرمای هوا گفت: سعی شده سایه بان و مه پاش ها توسعه پیدا کنند تا با افزایش آنها، تاب‌آوری زائران نیز افزایش پیدا کند.