قم- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها در قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب‌های اجتماعی شهر است و این مساله با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا شفیعی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها در شهر قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب‌های اجتماعی شهر است ضمن اینکه اقداماتی را با اعزام تیم‌های پیاده و خودرویی و موتوری در سطح شهر بمنظور شناسایی و انتقال افراد مبتلا انجام داده‌ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم بیان کرد: متخصصان مجرب و فرهیخته و مورد تأیید مراجع ذی صلاح در مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها فعالیت می‌کنند و تاکنون همکاری‌ها و تعاملات مؤثری از سوی دستگاه‌های قضائی و انتظامی صورت گرفته است.

شفیعی ابراز کرد: ادغام مرکز غربالگری معتادان متجاهر با مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها از طرح‌های مهمی است که با مشارکت دستگاه‌های استانی صورت گرفته و شهرداری قم نیز همکاری‌های مساعدی در این زمینه داشته است و موجب موفقیت‌هایی نیز شده است.

وی ادامه داد: بازه زمانی غربالگری، ساماندهی، شناسایی و انتقال افراد مبتلا به مراکز درمانی و کمپ‌ها در کمترین زمان صورت می‌گیرد ضمن اینکه استان قم در این زمینه نسبت به دیگر کلان شهرها وضعیت بهتری دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان قم با نظارت دستگاه قضائی، این امر حاصل شده تا به اهداف مان برسیم.