بوشهر- رییس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهرگفت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی همراه با عزاداری، قرائت زیارت اربعین و موکب‌های پذیرایی و فرهنگی در بوشهر برگزار می‌شود.

سید ناصر فاطمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی همراه با عزاداری، قرائت زیارت اربعین و موکب‌های پذیرایی و فرهنگی در طول مسیر امروز، یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی شهرستان بوشهر افزود: این مراسم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد و مسیر حرکت خیابان ساحلی از شرکت ملی نفتکش تا آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام خواهد بود.

وی گفت: ضمن دعوت از مردم عزادار در پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی برای حضور در این آئین معنوی، وسیله ایاب و ذهاب رأس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در تمام نقاط شهر بوشهر به صورت رایگان از ایستگاه‌های اتوبوس شهری آماده خدمات رسانی به زائران پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی تا محل حرکت برگزاری مراسم هستند و در پایان برگزاری مراسم، تمام سرویس‌ها از امامزاده قاسم علیه السلام میدان پرستار جهت برگشت زائران عزیز مهیا می‌باشد