۷ عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت جایزه از بیست‌ و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست‌ و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن JQA- ۲۰۲۳ با موضوع «اوقات شاد برای مردم و طبیعت» برگزار شد و کانون پرورش فکری با ارسال ۵۰ اثر در این دوره از مسابقه‌ها حضور داشت.

بر این اساس، از میان بیش از ۹ هزار و ۹۴۷ اثر رسیده از ۸۳ کشور جهان به این مسابقه هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه‌ها شد.

زینا جلالی ۱۳ ساله از مرکز کهنوج کانون پرورش فکری کرمان، جایزه اول بخش بین‌الملل بیست‌ و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن را به دست آورد.

همچنین رادین قره‌چاهی ۱۱ ساله از مرکز نیریز کانون فارس، ایلیا شاهی ۱۱ ساله از مرکز شماره ۲ کانون پارس‌آباد اردبیل، سونیا مهدی‌زاده ۱۸ ساله از مرکز گرمی کانون اردبیل، سوین ابراهیم‌نژاد ۱۰ ساله از مرکز شماره ۱ کانون مشکین‌شهر اردبیل، محمدجواد حسن‌زاده ۱۱ ساله از مرکز قهدریجان کانون اصفهان و آیلین قنبری ۱۳ ساله از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین‌الملل این دوره از مسابقه بین‌المللی نقاشی ژاپن شدند.