اهواز - نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی گفت: اگر پروژه‌های شهر شیبان که گله به حق مردم است در حوزه شهرداری و شورای شهر با تأخیر انجام می‌شود به دلیل عدم ثبات مدیریت در شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری شیبان که با حضور سید محسن موسوی زاده و محمد امیر دیگر نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، امام جمعه و مسؤلان شهری برگزار شد، عنوان کرد: اگر پروژه‌های شهر شیبان که گله به حق مردم است در حوزه شهرداری و شورای شهر با تأخیر انجام می‌شود به دلیل عدم ثبات مدیریت در شهرداری است.

وی گفت: اگر کاری انجام می‌شود با هماهنگی و همدلی تمامی مسئولین است؛ وظیفه نماینده کار اجرایی نیست بلکه قانون گذاری و استفاده از اعتبارات و ظرفیت‌های ملی است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون به لطف خدا فقط در شهرستان باوی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری از جمله روشنایی جاده اهواز به ملاثانی، روکش آسفالت آن و نیز آسفالت جاده‌های روستایی انجام شد.

مجتبی یوسفی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده، مطالبه به حق مردم که بیش از حدود ۹ سال پرداخت نمی‌شد از جمله حق آلایندگی که به میزان کم تخصیص داده می‌شد به جای یک درصد از حق آلایندگی ۱۴/۵ درصدی، یک درصد از صادرات محصولات نفتی و گازی را وصول کردیم که مبلغی حدود ۱۴ همت برای ۸۰ شهر و بیش از چهار هزار روستای استان خوزستان بوده است.

گفتنی است، پروژه‌های عمرانی شهرداری شیبان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است.