تربت جام- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با اطاعت از ولایت است که راه شهیدان پر رهرو و مستدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده شامگاه چهارشنبه در آئین یادواره شهدای دولت و تجلیل از مقام ۲۴ شهید کارمند شهرستان تربت جام با تکریم و تجلیل از مقام شهیدان رجایی، باهنر، آیت الله رئیسی و ۲۴ شهید کارمند تربت جام اظهار کرد: با اطاعت از ولایت است که راه شهیدان پررهرو و مستدام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: شاغلین در دولت جمهوری اسلامی باید مجری تدابیر حکیمانه، آگاهانه، عالمانه و سراسر معرفت و بصیرت امام جامعه اسلامی باشند.

وی بیان کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان با اقتدار به پیش می‌رود و اگر پرچم انقلاب اسلامی در احتزاز است، مدیون جانفشانی ها و ازخودگذشتگی‌ها است.

یوسفعلی زاده افزود: به برکت ایستادگی، مقاومت و جهاد همه جانبه فرزندان راستین انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از صدها و هزارها توطئه رنگارنگ سربلند و پیروز بیرون آمده است و امروز با نشاط تر و سرافراز تر به راهی که شهیدان و امام شهیدان پیش روی ما گذاشته اند رهسپاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که در همه ابعاد در ایران اسلامی داریم به برکت خون‌های پاک شهیدان و به برکت صبر و استقامت‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از آثار و برکات خون‌های پاک شهیدان این بود که در زمان دفاع مقدس سیم خاردار وارد می‌کردیم و به دلیل تحریم‌ها حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما امروز در عرصه نظامی دست ما پر است و به کشورها تکنولوژی صادر می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این محفل معنوی از کتاب «خدمت تا بهشت» زندگینامه شهدای کارمند تربت جام رونمایی شد.