اسنپ تریپ توانسته بزرگ‌ترین سایت را برای رزرو هتل در سرتاسر ایران و شهرها و کشورهای خارجی راه‌اندازی نماید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اسنپ تریپ توانسته بزرگ‌ترین سایت را برای رزرو هتل در سرتاسر ایران و شهرها و کشورهای خارجی راه‌اندازی نماید. با راه‌اندازی این سامانه دیگر مسافران می‌توانند با حذف واسطه‌ها و به‌صورت آنلاین، لیست هتل‌های مقصد سفر خود را مشاهده کرده و آن‌ها را با قیمت باصرفه و مناسب برای اقامت خود رزرو نمایند. همچنین اسنپ تریپ برای کاربران خود روزانه تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که مراحل رزرو هتل در اسنپ تریپ بسیار آسان بوده و به دلیل ۲۴ ساعته بودن پشتیبانی، می‌توانید در صورت اختلال در فرایند رزرو هتل با شماره کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

راهنمای گام به گام رزرو هتل از اسنپ تریپ

در سایت اسنپ تریپ می‌توانید به راحتی با طی چند مرحله بسیار ساده، هتلی را برای اقامت خود رزرو نمائید. در این سایت شما می‌توانید تنوع گسترده‌ای از هتل‌های یک الی پنج ستاره را مشاهده کرده و اطلاعات و مشخصات هر کدام را به‌صورت دقیق مطالعه نمائید. در ادامه می‌توانید با مراحل رزرو هتل در اسنپ تریپ آشنا شوید.

مرحله اول، انتخاب شهر و تاریخ اقامت

اولین مرحله برای رزرو هتل، انتخاب شهر و تاریخ برای اقامت در هتل است. برای مشاهده لیست هتل‌ها در شهر موردنظر باید وارد سایت اسنپ تریپ شوید و در کادر بالای صفحه، روی قسمت هتل داخلی کلیک کنید. در گام بعدی می‌توانید فیلدهای مربوط به مقصد و مبدأ سفر، تاریخ رفت‌وبرگشت و… را مشاهده کنید. با انتخاب این فیلدها می‌توانید برای مثال لیست هتل در تهران را مشاهده نمائید.

مرحله دوم، انتخاب نوع هتل دلخواه

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های شهر موردنظر خود را مشاهده نمائید. برای جست‌وجوی بهتر و پیدا کردن هتل مورد دلخواه خود می‌توانید از فیلدهای کنار صفحه در سمت راست استفاده کنید و میزان قیمت هتل، تعداد ستاره هتل و… را مشخص نمائید تا هتل‌های متناسب با فیلدها برایتان نمایش داده شوند. از دیگر فیلدهای کمکی جهت یافتن هتل متناسب با نیاز کاربر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلد مربوط به قیمت

فیلد هتل‌های پیشنهادی اسنپ تریپ

فیلد ارزان‌ترین هتل‌ها

فیلد تغییر نوع اقامت‌گاه

فیلد مربوط به درجه هتل از یک الی پنج ستاره

همچنین در این مرحله تصاویر و اطلاعات هتل‌ها برای شما نمایش داده می‌شوند. با مطالعه مشخصات هتل و امکانات آن می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای داشته باشید.

مرحله سوم، وارد کردن اطلاعات برای رزرو هتل

در این مرحله پس از آنکه هتل دلخواه خود را انتخاب کردید، می‌توانید اتاقی را برای رزرو انتخاب نمائید و اطلاعات خود را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از کلیک روی گزینه رزرو آنلاین، کادر حاوی مشخصات برای شما نمایش داده خواهد شد. در این قسمت تمامی اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد کنید که این اطلاعات شامل کد ملی، شماره تلفن، ظرفیت مسافران، نام و نام خانوادگی رزرو کننده، آدرس ایمیل و… می‌شوند.

مرحله چهارم، تأیید رزرو و استفاده از کد تخفیف

برای کاهش قیمت رزرو هتل می‌توانید از کد تخفیف استفاده کنید. در صورتی که کد تخفیفی نداشتید، برای ادامه مراحل باید روی گزینه تأیید رزرو هتل کلیک کنید. قبل از کلیک کردن روی این گزینه بهتر است اطلاعات خود را مجدداً چک کنید و اشتباهات خود را برطرف نمائید.

مرحله پنجم، انتخاب درگاه پرداختی و پرداخت هزینه رزرو هتل

در نهایت برای رزرو هتل باید یکی از روش‌های پرداختی را در اسنپ تریپ انتخاب کرده و هزینه مربوطه را واریز نمائید. با انتخاب روش آنلاین پرداخت می‌توانید به درگاه بانکی متصل شوید و هزینه را به‌صورت اینترنتی واریز نمائید. با روش پرداخت از طریق پرداز نیز می‌توانید مبلغ رزرو هتل را در درگاه بانکی واریز کرده و هتل دلخواه خود را رزرو کنید. پس از انجام این دو روش، پیامکی حاوی موفقیت‌آمیز بودن مراحل رزرو هتل و تأیید رزرو شما برایتان ارسال خواهد شد.

مزایای رزرو هتل از اسنپ تریپ

اسنپ تریپ زمینه‌ای را فراهم کرده تا کاربران به آسانی و بدون نیاز به حضور در مقصد، بتوانند هتلی را قبل سفر برای اقامت خود رزرو کنند؛ بنابراین دیگر نیازی نیست ساعت‌های طولانی برای رزرو هتل صبر کنید. همچنین در اسنپ تریپ اطلاعات و مشخصات هر هتل به‌صورت کامل درج شده و به کاربران جهت انتخاب آگاهانه‌تر نشان داده می‌شوند. با خواندن این اطلاعات مثل لیست اتاق‌ها، تعداد اتاق‌ها، سال تأسیس هتل، امکانات هتل، نوع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها، خدمات هتل، وجود امکاناتی مثل پارکینگ و… می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد هتل دلخواه خود کسب کنید. همچنین اماکن دیدنی نزدیک به هر هتل در اسنپ تریپ با ذکر فاصله آن، درج شده است. همچنین علاوه بر رزرو هتل، می‌توانید از سایر خدمات اسنپ تریپ مثل رزرو اقساطی هتل و خرید بلیط هواپیما، تورهای اقساطی و… استفاده نمائید.

نحوه لغو یا کنسل رزرو هتل در اسنپ تریپ

اگر بنا بر دلایلی به دنبال لغو یا کنسلی اتاق خود بودید، باید مطالب و قوانین مربوط به کنسلی هر هتل را در صفحه مربوط به آن مطالعه کنید. هر هتلی دارای سیاست‌های متفاوت برای کنسلی رزرو است. به طور کلی برای لغو رزرو هتل باید حداقل ۷ الی ۱۰ روز قبل اقدام به این کار نمائید. البته امکان کنسلی رزرو هتل برای قبل از ۷۲ ساعت نیز امکان‌پذیر است؛ اما شامل جریمه خواهد شد و از مقدار هزینه‌ای که برای رزرو هتل پرداخت کردید، قبل از عودت کسر خواهد شد. برای اطلاع از نحوه کنسل کردن رزرو هتل نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمائید.

سخن پایانی

با استفاده از خدمات ویژه اسنپ تریپ می‌توانید امکانات هتل‌های داخلی و خارجی را مشاهده کرده و با توجه به فاکتورهایی مثل امکانات هتل، امکانات اتاق‌های هتل و قیمت اقامت در آن، هتل‌ها را مورد بررسی قرار دهید. هتل‌های پنج ستاره به دلیل داشتن امکانات خوب قیمت بالاتری دارند؛ اما در اسنپ تریپ می‌توانید هتل‌های لوکس را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. در اسنپ تریپ می‌توانید هتل‌هایی در خارج از کشور چون کشورهای پاریس، آنکارا، آنتالیا، تفلیس، دبی، باکو و… را رزرو کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.