تهران- رییس کمیته روابط عمومی موکب جهادی «هادی» از ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی در ایام ماه صفر در این موکب خبر داد و گفت: تهرانی ها با حضور در این موکب از خدمات بهره مند شدند.

سید حمیدرضا میرصانع در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی در موکب مردمی جهادی «هادی»، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که با همت، تلاش و حضور مسؤولان حراست دستگاه‌های اجرایی استان تهران توانستیم در شش روز از ایام ماه صفر (سه روز در اربعین حسینی (ع) و سه روز پایانی ماه صفر) به مردم عزیز تهران خدمت رسانی کنیم.

میرصانع محور و هدف اصلی از برپایی این موکب را ترویج اقدامات جهادی در بین پرسنل دولتی عنوان کرد و گفت: طی ایام خدمتگزاری به مردم در موکب مردمی جهادی «هادی» توانستیم با یاری خداوند و همراهی همه خادمان این موکب، جوانان، نوجوانان و نونهالان تهرانی را به انجام امور جهادی دعوت کنیم.

رئیس کمیته روابط عمومی موکب جهادی «هادی»، تبیین ارزش‌های دینی را در ایام مختلف بالاخص محرم و صفر بسیار مهم دانست و عنوان کرد: در موکب مردمی جهادی «هادی» علاوه بر موارد مرسوم در ایام عزاداری به مسائل فرهنگی به طور خاص پرداخته شده است.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده توسط موکب جهادی «هادی» اشاره کرد و افزود: در این موکب، برنامه‌های فرهنگی مختلفی از قبیل مداحی، ویزیت رایگان، سرود، شعر و همخوانی، تواشیح، قصه گویی و روایت گری، برگزاری مسابقه برای کودکان اجرا شد و غرفه پذیرایی آقایان و بانوان فعال بود و به ارائه خدمات پرداخته شد.

میرصانع از استقبال و حضور خوب شهروندان تهرانی برای بهره مندی از خدمات موکب جهادی «هادی» خبر داد و گفت: امشب سه شنبه ۱۳ شهریور ماه و مصادف با ۲۹ ماه صفر موکب برای آخرین شب برپا شده و همانند ۵ شب گذشته در ایام اربعین و ۲۷ و ۲۸ صفر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برای پذیرایی از عاشقان و شیفتگان اهل بیت ارائه خدمات می‌دهد و علاقه مندان در این موکب واقع در میدان شهدا روبروی اداره برق حضور یافته اند.

رئیس کمیته روابط عمومی موکب جهادی «هادی» راه خدمت و بهره مندی از اجر معنوی برای خادمان این موکب را بسیار روشن دانست و اعلام کرد: با توجه به نتایج خوبی که طی شش شب برپایی این موکب که با همدلی و خدمت بی منت مسؤولان حراست دستگاه‌های اجرایی استان تهران حاصل شد، در نظر داریم با توکل به پروردگار و یاری و همراهی همه عاشقان و دلباختگان حسینی (ع) کارها و اقدامات فرهنگی را تداوم بخشیده و نسبت به موارد معیشتی و سایر موضوعات جهادی فعالیت مؤثر داشته باشیم.