شیراز- استاندار فارس گفت: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت چهاردهم ۸۷ پروژه بزرگ‌ برای توسعه فارس تعریف و بزودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح ۶۲ طرح عمرانی در شیراز گفت: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت چهاردهم، ۸۷ پروژه بزرگ برای توسعه فارس تعریف و بزودی اجرایی می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از نوع بزرگ مقیاس هستند، ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها به لطف خدا توسعه مطلوبی در سطح استان فارس رقم خواهد خورد.

ایمانیه در ادامه به رفع تنش آبی در یک هزار روستای استان فارس اشاره کرد و افزود: با گذشت سه سال مشکل تنش آبی ۴۰۰ روستا برطرف شده و در ۳۰۰ روستا نیز فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است تا تنش آبی در این روستاها نیز برطرف شود.

مشکل شهرداری شیراز تأمین واگن برای خطوط مترو است

محمد حسن اسدی شهردار شیراز نیز در در آئین افتتاح ۶۲ طرح عمرانی شیراز با اشاره به این موضوع که امروز سی و هفتمین مرحله جهش عمرانی شهرداری شیراز است، گفت: در این مرحله ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه را افتتاح و یا شروع به کار می‌کنیم.

وی گفت: بهسازی، لوله گذاری و جدول گذاری شهری، احداث پارک‌های محله متعدد، زیر سازی و روکش آسفالت، ساخت پل عابر پیاده، پیاده روسازی و عملیات تعویض لوله‌های فرسوده آب‌های سطحی عمده و تعدادی دیگر از این پروژه‌ها در هشت منطقه شهرداری شیراز به بهره برداری یا مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

اسدی در پایان افزود: به یکی از مشکلات ما تأمین واگن برای خطوط مترو است امیدواریم در این زمینه مساعدت لازم انجام شود.