بوشهر- رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طرح مبارزه با جوندگان بعد از ۱۰ سال وقفه در شهر بوشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده هلال بحر صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به سلامت و بهداشت و محیط زیست شهری یکی از دغدغه‌های شورا و شهرداری است و امیدواریم بتوانیم قدم‌های مؤثر در این زمینه برداریم و شاهد ارتقا کیفی شاخص‌های بهداشتی و زیست محیطی باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: افزایش بهداشت محیط، سالم سازی فضاهای شهری و سلامت و ایمنی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در این زمینه اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

هلال بحر با اشاره به اجرای طرح مبارزه با جوندگان بعد از ۱۰ سال وقفه در شهر بوشهر بیان کرد: بعد از اجرای این طرح در منطقه یک بوشهر و اتمام کار فاز دوم طرح مبارزه با جوندگان در منطقه دو شهر آغاز شده است.

وی افزود: راه اندازی مرکز مشاوره شهرداری با استفاده از ظرفیت ۲۲ مشاور در زمینه‌های مختلف یکی از اقدامات ارزشمندی بود که در راستای سلامت روح و روان شهروندان صورت گرفت و خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مواجه شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری از زمان افتتاح تا مرداد ماه سال جاری ۵۲ نفر از شهروندان از خدمات مشاوره‌ای این مرکز استفاده کرده اند.