بوشهر- استاندار بوشهر گفت: کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان بوشهر با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر شنبه در آئین بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: تخت‌های بستری بیمارستانی استان بوشهر در دولت سیزدهم افزایش داشته است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ۴۰۰ تخت بیمارستانی در قالب سه بیمارستان در نقاط مختلف استان بوشهر در حال راه‌اندازی است.

محمدی زاده اضافه کرد: سه بیمارستان در نقاط مختلف استان بوشهر با زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دولت قبل تحویل و طی سه سال به ۵۰ درصد پیشرفت رسیده است.

استاندار بوشهر افزود: بیمارستان زینبیه در شهرستان دشتی نیز در دولت سیزدهم توسعه‌یافته است و همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی بیمارستان‌های کنگان و عسلویه آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۱۸ پانسیون پزشکی در هفته دولت افتتاح و ساخت ۲۴ واحد دیگر آغاز شد اضافه کرد: در کنار راه‌اندازی ۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان بوشهر عملیات اجرایی ساخت ۴۰۰ تخت دیگر آغازشده و نوسازی و تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی استان بوشهر از دیگر اقدامات سه سال دولت سیزدهم است.

محمدی زاده اظهار داشت: آنچه در استان بوشهر در حال انجام است، مجموعه‌ای از دستاوردهای در حوزه‌های زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که با همکاری مدیران و کارکنان دستگاه‌های مختلف رقم خورده است.

استاندار بوشهر گفت: چکیده خدمات انجام شده در دولت شهید رئیسی به‌زودی در قالب یک کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای به چاپ می‌رسد.

وی تصریح کرد: تأسیسات آب‌شیرین‌کن در تنگستان، دیر، عسلویه، نیروگاه اتمی، بنک با ظرفیت تولید بیش از ۱۲۰ هزار مترمکعب آب شرب در حال اجراست که دولت چهاردهم آن را تکمیل و وارد مدار می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، طرح‌های عمرانی متعددی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیاتی می‌شود خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در دولت سیزدهم که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده به‌خوبی دنبال شد و بدون تردید در دولت چهاردهم با حضور پزشکیان تداوم می‌یابد.